MuscleMeat

vet omlaag lukt me gewoon echt niet... HELP!!

• Topic Starter Topic Starter
jah ik eet veel pastas... daar zitten me groentes bij... zo een groente pakket.... :)
ik eet eigenlijk bijna elke avond pasta... das dus fout? hmmm en ik altijd maar denken dat het goed was....

en ik dacht dat cardio op nuchtere maag ook niet goed was... god zo zie je maar dat ik der geen snars van af weet...

ik heb al best veel spiermassa... wil nog iets bij maar vooral vet verliezen....

bedankt voor de antwoorden... als jullie nog meer tips hebben ... heel graag....

maar 3 keer cardio der naast op een nuchtere maag is dus echt goed?

Cardio op nuchtere maag is alleen goed als je voeding ook in orde is.
Anders liever niet-nuchter.

Ik vind cardio op een nuchtere maag sowieso onverstandig.
beter in ieder geval wat eten voor je sporten gaat toch?

ik eet eigenlijk bijna elke avond pasta... das dus fout? hmmm en ik altijd maar denken dat het goed was....

Das wel kort door de bocht.. Der is niks fout aan pasta ansich. Je dient dat te enkel te zien ifv je doelstellingen. Het is moeilijker om vet te verliezen wanneer je veel pasta eet. Ifv andere doelstellingen kan pasta dan weer net dat zijn dat je nodig hebt. Ik had het ook over geraffineerde meelproducten en melkproducten btw.. niet enkel pasta..

Het is vanzelfsprekend dat je dit ook niet constant kan doen. Het moet dus ook geen normaliteit worden om bepaalde voedingsmiddelen rigoureus te schrappen.

Ik had het ook over trainingsverandering en eten van vetten.. Zie je dat ook zitten? Enkel pasta schrappen gaat ook niet op hé.. Het gaat om het totale plaatje, niet enkel om dit is altijd fout en dat is altijd goed..

Je bent 170 en 57 kilo.. vetpercentage weet je niet, maar je klaagt wel over vet? .. Dan zie ik jou toch niet als zoveel spiermassa hebben als teveel gespierd? Zit je toch op het randje zonder reserve denk ik.. Maar goed..

Enkel en alleen vet kwijtraken? Ik deed het meestal zo, eerst wat extra volume opbouwen, dan wat extra kracht ( zijn twee verschillende dingen hé) basisstofwisseling gaat omhoog, dan wat opletten in de voeding en extra cardio of hoge reps om vet verliezen en zodoende werd er niet teveel geraakt aan de spiermassa.
In elk geval niks rigoureus, korte termijndenken want dat was achteraf altijd miserie.. weerslag..

In die combinatie.. Zo plande ik een periode voorafgaand aan "vet willen kwijtraken"..
Niet elk stukje apart want dat werkt zo niet.

ik heb al best veel spiermassa... wil nog iets bij maar vooral vet verliezen....

maar 3 keer cardio der naast op een nuchtere maag is dus echt goed?

3 keer cardio?? Begin eens met één keer! je training aan te passen en je voeding wat bij te stellen..
Cardio op nuchtere maag is niet verkeerd.. weeral weten waarom en wanneer en in combinatie met.. oa. goede en voldoende voeding zoals er al werd aangehaald..

Daarna evalueren (niet na 1 of twee weken btw) en van hieruit verder gaan.

Hou het leuk, uitdagend en haalbaar .

groet, Rhea

Btw:
Fat Cell Metabolism in Different Regions in Women

Effect of Menstrual Cycle, Pregnancy, and Lactation

... Thus it is possible that the femoral adipose tissue
may serve a specialized function in women, i.e.,
it is utilized as an important source of energy supply during
lactation. This possibility is also supported by the characteristic
preponderance of the femoral depots in women and by the
fact that men usually only have a small femoral depot (2, 3)....

Laatst bewerkt:
Je bent een half jaar geleden bevallen.
Ontzwangeren in alle opzichten duurt ongeveer sowieso een jaar.
Tijdens je zwangerschap maakt je lichaam meer vet aan om je ongeboren kind te beschermen. Bij een goed leefpatroon raak je dit vet ook echt geleidelijk weer kwijt, hoor.
Ik zou gewoon lekker doortrainen en het de tijd even geven.
Enne.....1.70 m' en 57 kilo is een heel mooi gewicht. Strakker worden (want dat is wat je bedoelt volgens mij) doe je door te trainen, dus het komt heus wel goed met je. ;)

Volkoren pasta is al stukken beter.
Geen modder vette saus erbij

nou super weer de reacties ;) haha ben der blij mee heb weer wat tips geleerd.. en moet wel goedkomen zo denk ik... ik doe nooit vette saus bij me pasta dus dat komt ook goed...
cardioen deed ik altijd al 1 keer in de week dus ga dat nu 2 a 3 keer in de week doen..
krachttraining doe ik 2 keer per week... en eigenlijk altijd veel reps dus 20 tot 25 keer...
maar squatten doe ik met 50 kilo en dat red ik met gemak 25 keer en dat 4 keer...
heb niet eens spierpijn de dag daarna.. uitvalspas met 40 kilo ook zo vaak...
ik wil weer spierpijn ..!!!!!
dan heb ik tenminste het gevoel dat ik wat doe..!

nou komt goed.... thanks in iedergeval...

Waarom neem je dan geen hogere gewichten?

20-25 reps is voor definitie.
8-12 voor massa.

(:p:lifter::orly:)

bang dat het me niet lukt ofzo? hahaha jah blijf een meisje he!
maar ben bang als ik nog zwaarder neem dan is het zwaarder als ik zelf ben... ben bang dat ik het dan niet ga redden....

Zie je de onlogica in je redenering zelf al?

(Ik wil wel zwaarder, want dit is te licht - maar ben bang dat ik het niet kan)

hoi hoi,

cardio na de krachtraining en zeker 30 minuten moet al een heel stuk schelen. Althans het werkt bij mij als een trein. Klein detail, banaan weg laten, geen melk maar water in de shake en geen pasta maar rijst.

Succes!!!

hoi hoi,

cardio na de krachtraining en zeker 30 minuten moet al een heel stuk schelen. Althans het werkt bij mij als een trein. Klein detail, banaan weg laten, geen melk maar water in de shake en geen pasta maar rijst.

Succes!!!
Waarom die banaan weg laten? (ik eet 's ochtends zelf ook altijd een banaan dus ben hier wel nieuwschierig naar..)

Net als bij KT kan je bij cardio ook op een plateau komen.

Ga eens langer cardio doen.

Terug
Naar boven