Fitness Seller

Vet percentage?

sieusc

Cool Novice
Waardering
3
He allen,

Deze foto is genomen op vakantie vorige week, hoe hoog schatten jullie mijn vetpercentage? Op die gare fit for free bij mij kan je dat niet meten. Ik ben de rechter uiteraard

815tnb9.jpg

11-12% +-

He allen,

Deze foto is genomen op vakantie vorige week, hoe hoog schatten jullie mijn vetpercentage? Op die gare fit for free bij mij kan je dat niet meten. Ik ben de rechter uiteraard

815tnb9.jpg

denk een % of 12 er zit bij veel mensen nog een boel op de rug en in het vlees op de benen. Buik is bij jonge mensen vaak relatief laag en armen zijn meestal redelijk droog.

Dat middelste wijfie is wel geil.

Rond de 12 zou ik ook zeggen.

Hmm dan zit ik wel tegen de 40%:)

denk 12%, mooi fysiek daar kan je wel wat mee

• Topic Starter Topic Starter
okee bedankt voor de reacties,
ik doe nu precies 6 maanden fitnessen/bodybuilding ( hoe je het wilt noemen ) maar ik eet pas sinds 1 maand echt serieus. In die 5 maanden at ik maar ong. 3-4 boterhammen per dag + avondeten + toetje en thats it :D
Nu eet ik rond de 8-9 boterhammen + brinta + avondeten natuurlijk + kwark voor slapengaan. Het stomme is dat sinds ik nu meer eet ik niet echt ben aangekomen, ik denk dat ik eerst gewoon te weinig at, ik weet niet hoe dat precies in je lichaam werkt maar het is niet goed en dat ik daardoor niet echt mager was. Ik vind mezelf namelijk best dik eruitzien maar me ma zegt dat het mijn bouw is :p

en je eet NOG STEEDS te weinig :P

ps je bent niet dik, ik heb hetzelfde...heet het "geen-ecto" syndroom

dat is ze meoder en ze zus ofso.. doe normaal

Hier een foto van mijn rug, Tjok speciaal voor jou heb ik mijn zusje eruit geknipt :D

7ygdvn8.jpg

MacB hoeveel raad je aan om NOG meer te eten dan? Ik raak namelijk heel langzaam vet kwijt dus geen zin om jaren te gaan cutten

naja..ik kan natuurlijk niet zeggen hoeveel kcal je nu eet..maar wel mis je de eiwitten(de hoeveelheid dus).

Bereken je "onderhoud/verbruik" en ga daar iets boven(2-300kcal bv) zitten maar MET veel eiwitten (200gr oid) . als je ook goed timed, dus savonds geen suiker meer , alleen protein. zal je zien dat je ONDANKS je meer eet dan je verbruikt toch spieren aanzet en geen vet (misschien zelfs heel langzaam droger wordt) (thermische effecten enzo blabla)

Zet je zusje eens terug op die laatste pic man!!!

ok thanks voor de reacties, als ik 8 boterhammen eet dan zijn dat er meestal 3-4 met kipfilet, 2-3 met slankie en 1-2 met pindakaas. Ik lees ook vaak dat mensen veel koolhydraten moeten innemen, wat is nou precies het effect hiervan behalve dat het energie oplevert

Als je langzaam vet kwijtraakt zet je geen massa aan en train je dus voor niets, behalve een lager VP.

Meer eten.

Edit: mooi zusje heb je:D

niks :P helpt beetje verwerking van eiwitten etc.

je zou trouwens maar eens moeten uitrekenen hoeveel eet, want misschien kan je best meer eten dan je nu doet. maar zit je nu gewoon constant paar 100kcal onder je verbruik.
1boterham = 75kcal trouwens

dus je boterhammen zijn totaal 900-1000kcal als ik heel snel reken.
kwark voro het slapengaan (neem aan 500gr magere) = 270kcal
brinta...geen idee???? vul zelf maar in
avond eten..normale avondmaaltijd 600-1000kcal

Dus dat mag wel iets meer :p

Terug
Naar boven