MuscleMeat

Vet percentage?

koolhydraten geven energie, kan je goed trainen..
zorgt dat je je maaltijden goed plant.. om de 3uur zowiezo
neem savonds geen vette zoete troep maar genoeg proteine,,worden nog wel eens vergeten zo savonds..
en na de training heb je ook proteine nodig,,ook energie trouwens
bak magere kwark met wat siroop ofso..
de goedkoopste van de lidl ofso.. EIWIT BOM :D

• Topic Starter Topic Starter
ik wil best wel meer gaan eten, maar me ma werkt niet echt mee. als ik bv een bak magere kwark van 500g savonds wilt eten moet ik er 2 dagen mee doen, anders moet ik mijn eigen kwark maar kopen zegt ze haha :D. Ik moet er wel om lachen maar het is wel k*t

ik wil best wel meer gaan eten, maar me ma werkt niet echt mee. als ik bv een bak magere kwark van 500g savonds wilt eten moet ik er 2 dagen mee doen, anders moet ik mijn eigen kwark maar kopen zegt ze haha :D. Ik moet er wel om lachen maar het is wel k*t

euh...dan doe je dat?

mijn ma koopt wel al mn kwark (1 bak per dag, in de bulk soms wel 2 :P dus kan erger) Maar ik ben wel 50-60e ZELF per maand kwijt aan supss (pro80, whey, CLA, visolie etc)

Haha die moeder van je:) geweldig mens, dat heb ik meteen door

zeg dan dat je liever een bak kwark per dag hebt dan snoep of koek... is toch eerlijk dan?

haha ik profiteer gewoon van supps van me pa ^^
kost me anders fortuin, moet nog wat worden als ik volgend jaar op kamers ga..
andere studeten geven al hun geld uit aan bier en ik aan proteine :roflol:

ja die pot vliegt er echt doorheen hier, nie normaal

Jij wel ja straatrat! achja...

ik heb mn ma ook overtuigd dat visolie goed voor HAAR en mn pa is, (is ook zo natuurlijk)
dus als zij een x zo een potje koopt..eet ik er 90% van :P

• Topic Starter Topic Starter
jep da's waar. Hoe zit dat trouwens met snoep, nemen jullie af en toe een snoep of koekje ( 1x per dag ) of nemen jullie echt helemaal niks? Ik hou namelijk wel van een snoepje, maar dat kan ik wel missen. Mijn alcoholgebruik daarentegen, dat zal echt moeilijk zijn om te stoppen

Ik heb trouwens vorige maand zo'n whey shake pot gekocht. Ik neem alleen maar 1 schepje na het trainen, of zou ik elke dag een schep nemen en dan nog eens 1 extra na het trainen?

Ik snoep nooit(maarja ik ben dan ook een ENDO)

hou niet eens van snoep, geef mij maar bak muslie

ik snoep ook nooit... eigelijk wel makkelijk want voor ik begon met trainen snoepte ik ook nooit... mij maak je niet blij met een snoepje maar wel met een groot stuk vlees... al van kleinsaf trouwens...

Terug
Naar boven