MuscleMeat

vet verbranden

Groene thee en Java thee :D

-Veel cardio
-Stackers enz
-

Maar als je echt veel vet wilt verbranden is er een goeie oplossing:
-Protein dieet
Heb ik zelf vorig jaar gevolgd en ik kan u garanderen da macheert!!
Op 6 weken tijd 12,5 kilo kwijt waarvan 1 kilo spiermassa.
(alle weken gaan meten bij diétist)
Maar verloor wel wat kracht :sob:

jolanda zei:
Ik gebruik nu 2 wkn straker e :D
Een topertje kan ik je vertellen,je krijgt er bergen energie van en je verliest er ook nog vet bij.
Ik doe wel elke dag 2 uur aan cardio ,ben nu 3 kilo lichter en 2 procent vet kwijt.:eyebrow:

Wat is een 'straker'?? Een stacker zeker! En 2 uur cardio is wel errrrug veel!!

ivanneke zei:
wat is het beste product om vet te verbranden en vet om te zetten in kracht
anabolen hebben niets met vetverbranding te maken. zie ook FAQ En vet omzetten in kracht? Waar haal je het vandaan.

Het beste product om je te helpen bij vetverbranding is EC stack

keachi zei:
Maar als je echt veel vet wilt verbranden is er een goeie oplossing:
-Protein dieet
Heb ik zelf vorig jaar gevolgd en ik kan u garanderen da macheert!!
Op 6 weken tijd 12,5 kilo kwijt waarvan 1 kilo spiermassa.
(alle weken gaan meten bij diétist)
Maar verloor wel wat kracht :sob:

pff ben nu bijna 5 weken bezig met zogenaamd proteine dieet,heb nog geen 4 kg verloren,heb zelfs de indruk dat ik trug aan het bijkomen ben,pff dieten suckt,vetverbranders dat is het antwoord met dieten alleen kom je nerges,ik raad je ripped fuel van twinlab aan.niet duur en zeer efectief

mja, ik heb helemaal geen vetburners nodig. Ik dacht in de cut eindelijk eens lekker minder te gaan eten. Moet ik nog 3500 tot 4000 kcal wegwerken om niet te snel af te vallen. Maar goed, ben eigenlijk wel blij met zo'n snelle stofwisseling als ik dit soort dingen lees.

ironmike86 zei:
pff ben nu bijna 5 weken bezig met zogenaamd proteine dieet,heb nog geen 4 kg verloren,heb zelfs de indruk dat ik trug aan het bijkomen ben,pff dieten suckt,vetverbranders dat is het antwoord met dieten alleen kom je nerges,ik raad je ripped fuel van twinlab aan.niet duur en zeer efectief
Wij slikten voor een voetbalmatch ook soms een ripped fuel.
Een vriend van mij, deed dit wekelijks, zo'n 2 à 3 tabs vooraleer we het plein opgingen. Heeft met hartproblemen naar het ziekenhuis gemoeten, ik geloof dat hij water rond zijn hart had ofzo en de dokters gaven die tabs de schuld...:(
Anyway ik kan er niet goed tegen, ik stuiter bijna uit mijn vel...:p

noppes zei:
Wij slikten voor een voetbalmatch ook soms een ripped fuel.
Een vriend van mij, deed dit wekelijks, zo'n 2 à 3 tabs vooraleer we het plein opgingen. Heeft met hartproblemen naar het ziekenhuis gemoeten, ik geloof dat hij water rond zijn hart had ofzo en de dokters gaven die tabs de schuld...:(
Anyway ik kan er niet goed tegen, ik stuiter bijna uit mijn vel...:p

Blijft proberen he iedereen reageert ergens anders goed op :)

ironmike86 zei:
Je lichaam is in staat zich heel snel aan te passen aan verandering. Eet minder en je lichaam zet de motor lager, simpel. Het is dus zaak het motortje aan de gang te houden. Supplementen kunnen je helpen maar ik zou ze voor het laatst bewaren en eerst met cardio aan de gang gaan. Lage intensitiet, lange duur; hoge intensiteit en kort; HIIT, you name it... en dan varieren in verschillende manieren (fietsen, roeien, crosstrainer, hardlopen) en frequentie.
Met dieet alleen kom je er niet maar met alleen dieet en supplementen ook niet. Het is de combi voeding/training waar je het van moet hebben.

Wat is btw het 'proteinedieet'? Alleen proteine en vetten?

Gr. D.

Hoort hier niet thuis. ==> Supps.

Aimee zei:
Wat is een 'straker'?? Een stacker zeker! En 2 uur cardio is wel errrrug veel!!
TEveel zelfs..langer dan een uur ga je spiereiwtten gebruiken als branstof...tenzij je geen spieren wilt:rolleyes: 45minuten is zat!

stacker E, da's een nieuwe stacker die voornamelijk een energizer is...en niet echt een fatburner.

welke is er eigelijk beter de orginele stacker 2 of de orginele yellow swarm?

Terug
Naar boven