manii
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 2m
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 15%
Hallo,
Ik heb moeite met het vinden van een goed sport schema voor mezelf.
Ik ben militair en loop een tijdje nu met een knie blessure waardoor ik geen tot erg weinig cardio kan doen.
Nou wil ik graag vet verliezen maar wel spiermassa aanmaken. Er mogen zelfs wel wat kilootjes af. want het lukt me nu niet die vet rolletjes hier en daar kwijt te raken.
Fitnessen kan maximaal, als het ook even kan 4 a 5 keer per week,,, in het weekend thuis push-ups/ sit ups/ pull ups. naast me fitness ben ik de hele dag wel bezig en dingen doen.
Ik probeer goed te eten en me calorieën op pijl te houden zonder teveel te binnen te krijgen.
door mijn werk heb ik geen vaste richtlijnen maar hier lijkt het wat op
ochtend:
250 gram kwark met van siroop voor de smaak en crusli,
een kom met brinta met 250 ml halfvolle melk
banaan
tussendoor: stuk fruit met ontbijtkoek
middag eten:
4-7 plakken brood, kipfilet, mager rundvlees, pasta, pindakaas
500 ml halfvolle melk
2 stuks fruit
tussendoor: sultana, fruit, ontbijtkoek net wat lukt
avond eten
Tjah koken hier lukt niet echt, dus wat de kantine heeft de bieden, probeer altijd wel het gezondste eruit te halen, aardappels, rijst, kip, mager rundvlees en me groente.. yoghurt of bakje kwark.. fruitje erbij
in de latere uurtjes bakje kwark, yoghurt met wat musli
Ik heb wat onderzoek gedaan, maar kan niet echt wat vinden zonder cardio
Ik heb moeite met het vinden van een goed sport schema voor mezelf.
Ik ben militair en loop een tijdje nu met een knie blessure waardoor ik geen tot erg weinig cardio kan doen.
Nou wil ik graag vet verliezen maar wel spiermassa aanmaken. Er mogen zelfs wel wat kilootjes af. want het lukt me nu niet die vet rolletjes hier en daar kwijt te raken.
Fitnessen kan maximaal, als het ook even kan 4 a 5 keer per week,,, in het weekend thuis push-ups/ sit ups/ pull ups. naast me fitness ben ik de hele dag wel bezig en dingen doen.
Ik probeer goed te eten en me calorieën op pijl te houden zonder teveel te binnen te krijgen.
door mijn werk heb ik geen vaste richtlijnen maar hier lijkt het wat op
ochtend:
250 gram kwark met van siroop voor de smaak en crusli,
een kom met brinta met 250 ml halfvolle melk
banaan
tussendoor: stuk fruit met ontbijtkoek
middag eten:
4-7 plakken brood, kipfilet, mager rundvlees, pasta, pindakaas
500 ml halfvolle melk
2 stuks fruit
tussendoor: sultana, fruit, ontbijtkoek net wat lukt
avond eten
Tjah koken hier lukt niet echt, dus wat de kantine heeft de bieden, probeer altijd wel het gezondste eruit te halen, aardappels, rijst, kip, mager rundvlees en me groente.. yoghurt of bakje kwark.. fruitje erbij
in de latere uurtjes bakje kwark, yoghurt met wat musli
Ik heb wat onderzoek gedaan, maar kan niet echt wat vinden zonder cardio