Ik ben in bijna 2 maanden van 85kg naar 73kg gegaan en ik til gewoon meer gewicht, ik begon gewoon door na Koninginnedag niet meer (veel) te drinken in het weekend en door 's ochtends Brinta te eten of lekker een paar broodjes kipfilet, ik drink alleen zuivel bijna, ook al zit er gewoon suiker in, ik heb wel een beetje opgelet op suiker en vet maar niet overdreven, ik heb niet echt een voedingschema, maar ik eet wel om het 2 uur iets waar wel wat eiwitten in zit of andere goeie stoffen, verder had ik voor de grap fatburners van de kruidvat (haha) die ik heb gebruikt en vet absorbtie pillen of ik weet niet precies hoe het heet, ook van kruidvat, ik drink gewoon whey shakes, ik sporte 4 a 5 keer in de week, geen cardio want daar heb ik nooit echt zin in, wel een paar keer weze hardlope, maar vet verbranden en meer kracht is gewoon mogelijk, ik heb gewoon setjes gedaan van 10x normaal gewicht 8x verhogen 6x kijken wat je maximaal kan, en als ik klaar was deed ik nog apparaten die bedoelt waren voor droogtrainen, ik weet niet of je die apparaten ook op uw sportschool hebt maar bij ons zijn dat gewoon apparaten met 12 knoppen en op het plafond zit een stop licht die aan en uit gaat om de 45 seconden geloof ik en dan moet je zo snel mogelijk knallen, totdat je echt niet meer kan.
sorry dat ik niet veel termen weet maar ik ben nieuw hier.