MuscleMeat

Vet verliezen? + Schema in bijlage

MikeMasters

Cool Novice
Waardering
0
Goedemiddag,

Zit nu zo'n 2 weken op het bijgevoegde voedingsschema.
Nu heb ik dit zelf ingevuld en vraag ik jullie om eens te kijken of ik dit wel juist aanvlieg? Evt tips?

Ik probeer dus wat droger te worden, train 5 dagen in de week 2 spiergroepen per keer zit zo rond de 4 x 8 herhalingen per set. + na de KT, 45 minuten cardio ( rustig zodat ik alleen vet verbrand/nog een gesprek kan voeren)

Gezien ik uit een (niet schone..) bulk kom van +/-3400 kcal p.dag. wilde ik niet ineens naar 2200 kcal zakken, omdat ik dan bang ben dat ik echt spier ga inleveren wat ik (logischerwijs) niet wil!

Ben benieuwd wat jullie van mijn voeding vinden en wat evt. beter kan om nog sneller het randje vet kwijt te raken zonder teveel aan kracht/vvm in te leveren.

Bvd,
Mike.

Bijlagen

wow, een mueslireep die maar 25 cal bevat, welke is dit?? Heeft ook bijna geen toegevoegde waarde als je kijkt naar de macros die t bevat.

Verder eet je niet zo vet eigenlijk, kun je best wel wat opschroeven eventueel (wel zou ik de margarine weglaten ivm transvetten, en pindakaas pakken ofzo..) misschien ook de gezouten (en waarschijnlijk de gebrande) noten vervangen door rauwe, ongezouten noten? Die bevatten namelijk wel nog veel essentiële voedingsstoffen en mineralen die uit gebrande noten zijn "weggefrituurd"

Misschien zou je een andere verhouding kunnen uitproberen door de koolhydraten te verlagen en eiwitten & vetten te verhogen? Je kunt dan misschien wat je eet aan eiwitten gewoon op tzelfde niveau houden en dan wat koolhydraten schrappen (100 of 150 gram aardappelen ipv 200, 40 gram rijst ipv 60). Is maar een idee :)

• Topic Starter Topic Starter
De mueslireep komt van de jumbo, de goedkoopste onderin het schap. een of ander noors merk, de voedingswaarde staat zo op de doos.
Ik eet deze meer om mijn maag op te starten omdat ik anders geen trek heb in vast eten tot een uur of 1300 !

Ok margarine eruit, alleen pindakaas op mijn boterham met kipfilet lijkt mij niet echt lekker? :p

Maar qua carbs zit ik nu te hoog om droger te kunnen worden?

De mueslireep komt van de jumbo, de goedkoopste onderin het schap. een of ander noors merk, de voedingswaarde staat zo op de doos.
Ik eet deze meer om mijn maag op te starten omdat ik anders geen trek heb in vast eten tot een uur of 1300 !

Ok margarine eruit, alleen pindakaas op mijn boterham met kipfilet lijkt mij niet echt lekker? :p

Maar qua carbs zit ik nu te hoog om droger te kunnen worden?

Nah, pindakaas & kipfilet apart dan. Mieter je de overige kipfilet op de andere boterham. Lekker ;-).
Je zit nu relatief best hoog in je carbs, denk wel dat je daar makkelijk 5-10% vanaf kunt halen. Ligt ook beetje aan je bodytype en wat jouw persoonlijke behoefte is naar koolhydraten. Voor een ectomorph zijn carbs helemaal geen probleem, maar als je meer neigt naar endo dan kun je daar best wel op cutten.

Beslist Ecto (tot ik ging bulken dan)!

Oke margarine eruit, nootjes naar ongebrand, dan nog een week op deze carbs houden en dan kan ik daarna wat gaan minderen in rijst en piepers om te zakken

Maar verders ziet het er dus niet heel raar uit ofzo, ik doe het niet fout? voor mij namelijk nieuw en ik ben geen voedingsdeskundige ofzo, ik lees gewoon een hoop.

Gr,
Mike

Ps bedankt voor je reacties !

Beslist Ecto (tot ik ging bulken dan)!

Oke margarine eruit, nootjes naar ongebrand, dan nog een week op deze carbs houden en dan kan ik daarna wat gaan minderen in rijst en piepers om te zakken

Maar verders ziet het er dus niet heel raar uit ofzo, ik doe het niet fout? voor mij namelijk nieuw en ik ben geen voedingsdeskundige ofzo, ik lees gewoon een hoop.

Gr,
Mike

Ps bedankt voor je reacties !

Het ziet er niet fout uit ofzo..Voor de variatie kun je ook quinoa pakken ipv rijst/aardappelen (wel even wassen van tevoren, anders smaakt t naar zeep). Ben geen voedingsdeskundige maar wel een gezonde foodie! Check anders de voedselzandloper, the 4 hour body, en burn the fat feed the muscle ter inspiratie (de tweede zeer aan te raden)

Bedankt voor je reacties! Burn the fat feed the muscle heb ik ook liggen. (nog niet helemaal gelezen.. ga ik wel doen.)

Zijn er nog meer mensen die een mening hebben over mijn schema? Zou graag een paar meningen horen.:cool:

Bvd!

Geen bericht is goed bericht?

Terug
Naar boven