oostwestmijbest
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 31%
ik ben sinds kort weer begonnen met trainen ik heb te veel gefeest en gezopen en ben redelijk aangekomen ik wil (zoals iedereen) snel groot worden en snel wat afvallen met een goed fitness en voedings schema ik heb geen bezwaar om vetburners te gebruiken ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik heb een bmi test gedaan
leeftijd: 26
lengte: 192
gewicht: 112
vetpercentage: 31%
transvet: 11%
hoop snel wat te horen
en nog even een ander vraagje ik heb op de sportschool een schema gekregen met de ene dag biceps, triceps,schouders,borst,rug en de 2de dag benen en buik dan dag rust en daarna weer zelfde schema en 2 sets van 12 tot 15 herhalingen en het zijn maar 2 oefeningen per spiergroep ze hadden gezegt het eerste setje zo zwaar mogelijk en de 2de tot zo ver het lukt plus voor de training 5 minuten roeien. dat zou ook moeten helpen met vet verliezen en de lange herhalingen zouden moeten zodat me spieren kunnen wennen aan het trainen. ik zou ook graag willen weten of dit een goed schema is?
alvast bedankt
leeftijd: 26
lengte: 192
gewicht: 112
vetpercentage: 31%
transvet: 11%
hoop snel wat te horen
en nog even een ander vraagje ik heb op de sportschool een schema gekregen met de ene dag biceps, triceps,schouders,borst,rug en de 2de dag benen en buik dan dag rust en daarna weer zelfde schema en 2 sets van 12 tot 15 herhalingen en het zijn maar 2 oefeningen per spiergroep ze hadden gezegt het eerste setje zo zwaar mogelijk en de 2de tot zo ver het lukt plus voor de training 5 minuten roeien. dat zou ook moeten helpen met vet verliezen en de lange herhalingen zouden moeten zodat me spieren kunnen wennen aan het trainen. ik zou ook graag willen weten of dit een goed schema is?
alvast bedankt
Laatst bewerkt: