Fitness Seller

Vet verliezen-Verbranding

Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
107kg
hallo allemaal kheb is'n vraagske,
ik zit nu in mijn 3de jaar fitnes-bodybuilding (natuurlijk)
ik zit nu op 107kilo en ik kom van 124kilo
maar nu gaat het niet meer vooruit...
daarom is de vraag bestaat er een middel waar ge snelle vet verbranding van krijgt? ik ken wel "Clembuterol" meerdere mensen hebbe al gezegt da'k da zou moete aanschaffen omda da blijkbaar het produkt is om af te vallen??

NoPain? NoGain!*:wl:

Gewoon beter gaan eten en beter gaan trainen.

daarom is de vraag bestaat er een middel waar ge snelle vet verbranding van krijgt? ik ken wel "Clembuterol" meerdere mensen hebbe al gezegt da'k da zou moete aanschaffen omda da blijkbaar het produkt is om af te vallen??

ja ga maar lekker aan de "clembuterol" zoals jij dat zegt. Supergoed voor je man! niet om te haten gozer maar beter lees je je eerst even wat meer in over dat spul. Ik ben sinds kort ook pas echt goed gaan eten en letterlijk in 2 weken al heel wat vetjes verloren. Succes!

eet minder ?

(of voeg wat cardio toe)

Serieus, als je niet kunt afvallen zonder clen gaat het met ook niet lukken.

maar als je iets legaals en veiligs wilt proberen: http://www.ergogenics.org/vetzucht87.html#1

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon beter gaan eten en beter gaan trainen.

ik heb een persoonlijke diëtist begeleiding
schrijf alles op wat ik eet om te zien hoeveel calorieën ik binne haal die dag
na 3jaar trainen heb'k al veel bereikt
zit nu op een dood punt da'k nix meer uitzet

(ik pak geen shakes, vitamines en dergelijke)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 18:46 ----------

eet minder ?

(of voeg wat cardio toe)

Serieus, als je niet kunt afvallen zonder clen gaat het met ook niet lukken.

maar als je iets legaals en veiligs wilt proberen: http://www.ergogenics.org/vetzucht87.html#1

heb nog nooit iets genomen altijd natuurlijke weg gedaan
ben in totaal 17kilo kwijt geraakt
zit nu op een dood punt dat'r gwn nix meer afgaat
kwor der zot van

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 18:49 ----------

ja ga maar lekker aan de "clembuterol" zoals jij dat zegt. Supergoed voor je man! niet om te haten gozer maar beter lees je je eerst even wat meer in over dat spul. Ik ben sinds kort ook pas echt goed gaan eten en letterlijk in 2 weken al heel wat vetjes verloren. Succes!

ik doe al 3jaar iets aan men gewicht maatke
ik vraag enkel achter een ervaring van mensen met clembu
omdak der ni veel van vind op het internet

Vraag het anders eens aan je "persoonlijke diëtist" ?

Sorry maar met dat gewicht moet je makkelijk nog af kunnen vallen.

Met een deftig voedingsschema met lagere koolhydraten, en na je krachttraining cardio enkele malen in de week kan het perfect lukken!!!

Zelf nog geen ervaring mee, maar heb gelezen dat de zig-zag methode goed is om een plateau te doorbreken. Dus bv 3 dagen onder je onderhoud eten, en daarna de 4e dag gelijk aan je onderhoud eten.

Is vast wat over te vinden ;)

ik doe al 3jaar iets aan men gewicht maatke
ik vraag enkel achter een ervaring van mensen met clembu
omdak der ni veel van vind op het internet

Gewoon even op wikipedia intikken en je vind al snel uitleg.

Clenbuterol wordt ook gebruikt als dopingproduct bij onder meer bodybuilders, zwemmers, wielrenners en voetballers. In dierstudies bleek Clenbuterol namelijk anabolische effecten te hebben. Veelal wordt beweerd dat Clenbuterol geen bewezen effecten bij mensen heeft, of zelfs katabolisch werkt. Klinisch bewijs is echter niet aanwezig. Dit wordt ook bemoeilijkt omdat het een dusdanig zwaar middel is dat medicinaal gebruik in Nederland verboden is. Overigens wordt clenbuterol niet zozeer gebruikt in het bodybuildingcircuit vanwege de anabole werking (daar zijn geschiktere middelen voor), maar vanwege de werking voor wat betreft vetverbranding. Bovendien is de stof levertoxisch.

Terug
Naar boven