AndroidHealthClinic

vet verliezen

Jeremy1407

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
hallo ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.

ik ben jeremy en 16 jaar oud
80 kg
175 cm
middelomtrek 87 cm
vetpercentage 18.46%

ik was eerst 90 kilo een jaar geleden en nu dus 80. ik zou graag nog meer kilo s eraf willen krijgen en vooral het vetpercentage laten dalen naar 10% in 3 maanden. is dit een realiseerbaar doel? ik fitness 3x per week en ik voetbal 3x per week. ik heb geen apart voedingsschema maar ik eet geen snacks en snoep enz. drink geen alcohol en frisdrank( ik ben nu pas zo fanatiek bezig na 2 weken) ik eet s ochtends meestal yoghurt en geleidelijk over de dag. veel water drinken doe ik ook.

ik wil graag over 3 maanden een strak lichaam hebben(wilt iedereen wel natuurlijk) maar hebben jullie nog tips om mijn doel te realiseren

Voedingschema.

• Topic Starter Topic Starter
mijn voedingsschema is als volgt

ontbijt: whey eiwit shake 30 gram ongeveer met brinta

tussendoor : appel

lunch: 2 volkoren boterham met kipfilet of tonijn

tussendoor : 2 mandarijnen

avondeten: eet ik wat de pot schaft

en 2 a 3 liter water op een dag

laag vet percentage moet je wel wat verstand van voeding voor hebben en niet simpel weinig eten, lees je ene beetje in zou ik zeggen :)

hallo ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.

ik ben jeremy en 16 jaar oud
80 kg
175 cm
middelomtrek 87 cm
vetpercentage 18.46%

ik was eerst 90 kilo een jaar geleden en nu dus 80. ik zou graag nog meer kilo s eraf willen krijgen en vooral het vetpercentage laten dalen naar 10% in 3 maanden. is dit een realiseerbaar doel? ik fitness 3x per week en ik voetbal 3x per week. ik heb geen apart voedingsschema maar ik eet geen snacks en snoep enz. drink geen alcohol en frisdrank( ik ben nu pas zo fanatiek bezig na 2 weken) ik eet s ochtends meestal yoghurt en geleidelijk over de dag. veel water drinken doe ik ook.

ik wil graag over 3 maanden een strak lichaam hebben(wilt iedereen wel natuurlijk) maar hebben jullie nog tips om mijn doel te realiseren

Je onderhoud is volgens mij +/-2850kcal.
Volgens mij eet je veel te weinig, alles wat jij eet is ruw geschat zo'n 1250kcal.
Begin eerst al maar eens op 2360kcal te eten (160E, 250K, 80V) en zie wat er gebeurt...

Terug
Naar boven