Fitness Seller

Vetpercentage verlagen en spieren opbouwen

yesyah

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
76kg
Hallo,

Ik ben 1,70 ik weeg 75 en mijn VP is 23%.

Ik doe nu al een maand krachttraining. Ik wil graag me VP verlagen zonder dat mijn spieren daardoor kleiner worden. Iemand tips hoe ik dit moet gaan doen of is dit niet mogelijk?

En wat raden jullie aan om te doen? Toch maar eerst veel afvallen en later bezig met spiermassa opbouwen?

cutten naar 10% daarna bulken.

Hallo,

Ik ben 1,70 ik weeg 75 en mijn VP is 23%.

Ik doe nu al een maand krachttraining. Ik wil graag me VP verlagen zonder dat mijn spieren daardoor kleiner worden. Iemand tips hoe ik dit moet gaan doen of is dit niet mogelijk?

En wat raden jullie aan om te doen? Toch maar eerst veel afvallen en later bezig met spiermassa opbouwen?
Wat bij mij hielp was cardio met krachttraining en een eiwitrijk dieet om de spieren die je hebt niet te verbranden

Je kan de stickies mbt voeding en training doornemen. Het is belangrijk om je onderhoud te weten, dus wat je nodig hebt aan voedsel om te blijven zoals je nu bent. Ga je daar (niet teveel) onder zitten, dan zul je afvallen. 0.5kg per week is een goede maatstaf. Afhankelijk van de macro's die je binnenkrijgt, de kwaliteit van je trainingen en genoeg rust kan je zoveel mogelijk spiermassa behouden tijdens het cutten.
Met jouw vetpercentage is het verstandig om eerst te cutten tot 10-12% om vervolgens te bulken. Ga je nu bulken, dan zal je vetpercentage alleen maar verder oplopen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de info

Terug
Naar boven