twjunk
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
letten jullie tijdens de bulk op het vetpercentage?, zo ja hoe hoog mag je dan gaan, ik wil namelijk graag deze keer doorbulken tot de 100kg
Greetzz
Greetzz

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

TylW zei:Ik keek er vroeger niet naar, alles eten wat je lekker vindt enzo. Ben van mening veranderd. Ik ga in de toekomst mijn % niet boven de 12-13% laten uitkomen. Dat word dus clean food, geen chips en light cola.
Dat van die spiegel is ook een belangrijk punt imo. Je wil er toch niet 9 maanden uitzien als een papz*k en dan 3 maandjes cutten om heel even er goed uit te zien? (Lee Priest style)
weeg nu zo'n 89kg en verwacht tegen maart zo'n 94-96kg te wegen, als mij dat lukt(normaal wel) dan denk ik dat ik volgend jaar niet ga cutten, maar pas het jaar erop.
dus er moet dringend wat massa bij.ik vind de spiegel belangrijker. Als ik op een gegeven moment in de spiegel kijk en denk bij mezelf, daar staat een pafferig dik mannetje, dan neem ik gas terug. Ik ben afgestapt met zoveel wil ik wegen aan het einde van de bulk, want IMO heb je daar niets aan. De enorme hoeveelheid vet moet er ook weer af, wat ook weer ten koste gaat van je zuur verdiende spiertjes.