AndroidHealthClinic

vetpercentage

twjunk

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
letten jullie tijdens de bulk op het vetpercentage?, zo ja hoe hoog mag je dan gaan, ik wil namelijk graag deze keer doorbulken tot de 100kg

Greetzz :)

ik vind de spiegel belangrijker. Als ik op een gegeven moment in de spiegel kijk en denk bij mezelf, daar staat een pafferig dik mannetje, dan neem ik gas terug. Ik ben afgestapt met zoveel wil ik wegen aan het einde van de bulk, want IMO heb je daar niets aan. De enorme hoeveelheid vet moet er ook weer af, wat ook weer ten koste gaat van je zuur verdiende spiertjes.

Ik keek er vroeger niet naar, alles eten wat je lekker vindt enzo. Ben van mening veranderd. Ik ga in de toekomst mijn % niet boven de 12-13% laten uitkomen. Dat word dus clean food, geen chips en light cola.

Dat van die spiegel is ook een belangrijk punt imo. Je wil er toch niet 9 maanden uitzien als een papz*k en dan 3 maandjes cutten om heel even er goed uit te zien? (Lee Priest style)

idd ik bulk nu nog even flink door. En dan ben ik straks van plan om te gaan cutten tot een % of 8 en dan weer doorbulken tot 12% ofzo.

Ben van plan een max aan te houden van 17% strax. Alles hoger dan dat betekent alleen maar meer weg te werken voor de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
TylW zei:
Ik keek er vroeger niet naar, alles eten wat je lekker vindt enzo. Ben van mening veranderd. Ik ga in de toekomst mijn % niet boven de 12-13% laten uitkomen. Dat word dus clean food, geen chips en light cola.

Dat van die spiegel is ook een belangrijk punt imo. Je wil er toch niet 9 maanden uitzien als een papz*k en dan 3 maandjes cutten om heel even er goed uit te zien? (Lee Priest style)

ben zowieso clean aant bulken, maar zal de spiegel goed in het oog houden ;) weeg nu zo'n 89kg en verwacht tegen maart zo'n 94-96kg te wegen, als mij dat lukt(normaal wel) dan denk ik dat ik volgend jaar niet ga cutten, maar pas het jaar erop.

had dit jaar gecut op 87kg tot 83kg aan 10.5%, en eigelijk bleef er niet veel meer over, kreeg dikwijls de vraag of ik gestopt was met trainen :( dus er moet dringend wat massa bij.

ps: wat betekend imo?

Greetzz

Wat houdt cutten en bulken precies in? Waar is het goed voor?
En als je geen zin hebt om het uit te leggen, is er dan misschien iemand met een linkje?

linkje: [Link niet meer beschikbaar]

Ja, ik let er wel op, ik voel me beter als ik er goed uit zie. Ik vind een acceptabel vet% belangrijker dan maximaal groot worden, dus vandaar dat ik het niet te hoog laat worden. Komt nog bij dat al te lang bulken me ook niet aanstaat, dus ik ben blij dat ik dan weer een poosje wat minder mag gaan eten.

PS:
cutten is afvallen
bulken is groeien
imo = in my opinion

Laatst bewerkt:
ik vind de spiegel belangrijker. Als ik op een gegeven moment in de spiegel kijk en denk bij mezelf, daar staat een pafferig dik mannetje, dan neem ik gas terug. Ik ben afgestapt met zoveel wil ik wegen aan het einde van de bulk, want IMO heb je daar niets aan. De enorme hoeveelheid vet moet er ook weer af, wat ook weer ten koste gaat van je zuur verdiende spiertjes.

Helemaal mee eens. Die percentages ook elke keer. Wat heb je aan een vetpercentage van 5% als je er niet uit ziet. Anders gezegd, met 10 % kun je er beter uitzien dan met 5 % vet.

Maar een ieder doet het natuurlijk op zijn eigen manier.

Terug
Naar boven