MuscleMeat

Vetpercentage

xBeatsz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Vetpercentage
10%
Ik vroeg me af hoe ik mijn vetpercentage kan omlaag krijgen want momenteel laten mn ouders geen voedingsschematoe :( . vetpercentage is nu 10% , 1m75
72 killo .

wat is er mis met 10%?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik moet lager hebben voor ik mijn buikspieren zie :D

dmv een voeding schema

met 1,75 en 72 kilo met 10% zou je ze toch al moeten zien hoor denk dat je % hoger ligt

en whatup met al die gasten die 1 maand voor de zomer ineens een sixpack willen

ik fitness nu 5maand hoor ;) this gwn ik train n buikje maar zie het niet en tijd voor deze zomer het te laten zien hbe ik toch niet . Werken Werken ;)

Als je gaat afvallen dan zie je er eerder ondervoed uit met zulk gewicht. En waarom laten je ouders geen voedingsschema toe?

ja ik zal het uitleggen , ik ben met mn moeder alleen dus ja ze wil niet vooor 1 iemand koken snap je :s bestaan er geen suplementen die me kunnen helpen

Je ziet je abs niet op 10%??? lijkt me toch dat je meting niet echt klopt.

je zou ze redelijk moeten kunnen zien op 10%, ik weet niet wat voor meting je hebt gedaan

en plooimeter :p hebben ze in de gym zelf gedaan , hij zei alles is goed juist mn buik mag wat minder ;p En ik ga vanaf nu ook mijn buikspieren trainen zoals elke spiergroep .

Roewl , als je wat traint wil je toch dat je ziet dat het groeit ? Waar haal ej anders je motivatie vandaan ?

Roewl , als je wat traint wil je toch dat je ziet dat het groeit ? Waar haal ej anders je motivatie vandaan ?

Ik krijg geen motivatie om mn abs te zien groeien hoor..zie liever andere dingen groeien. Mocht je op 10% nog niets zien, dan zit er wellicht niets onder :rolleyes:

Laatst bewerkt:
ja ik zal het uitleggen , ik ben met mn moeder alleen dus ja ze wil niet vooor 1 iemand koken snap je :s bestaan er geen suplementen die me kunnen helpen

Een voedingsschema is niet alleen je avond eten. Veel hier wonen ook thuis, ik zelf ook. Ik pas alle andere maaltijden aan en eet gewoon met het avond eten mee.

Jeezes man. Buikspiertopic nr 125562 -___- Als je dit wilt, dan ga je gewoon een schema opstellen. Ik en mijn moeder zijn ook alleen, en ik maak mijn maaltijden voor het grootste deel zelf klaar.. Door de week zit ik op kot (op kamers) en dan MOET ik wel zelf koken. En vergeet die buikspieren nou es. Ik zeg niet dat je ze minder moet gaan trainen of zo, maar wou je buikspieren hebben en voor de rest nix? Dan moet je hier ff kijken: www.dutchfitness.com

Terug
Naar boven