Fitness Seller

vette gyno

balle

Cool Novice
Waardering
0
ja hoor , ben ik lekker in de kuur van 12 week
ik moet er nog 3, krijg ik last van gyno, gewoon 2 knikkers onder me tepel, lijk wel een meisje van 13 haha
heb gelijk arimidex besteld 1ml om de dag. (liquidex)
nu las ik hier dat arimidex het wel stopt maar niet weg haalt, dat ik dan toch nolvadex moet hebben, maar wou ik nog paar weken mee wachten omdat ik nog 3 week moet.
deze kuur ben ik mee bezig
mass stack dboll hier op de site.
week 1-2 :1000mg sustanon.
week 1-12: 400 mg deca gs
week 3-12: 750 mg sustanon.
week 1 -6: 50 mg dianabol.
week 5-11: 1000iu hcg 1-2 x.
week 12-14: 750iu hcg 1-2 x.
week 15-16: 50mg nolvadex.
week 17 -18: 25 mg nolvadex.

advies graag !!???

Laatst bewerkt:
Van de ene op de andere dag zomaar 2 knikkers? Voelde je het niet aankomen? Maar ik zou gewoon de nolva erbij pakken.

• Topic Starter Topic Starter
ja tuurlijk voelde ik het aankomen , maar in me 1ste kuur trok het zelf weer weg , en daar hoopte ik nu weer op.
tot mij spijt......

balle zei:
ja tuurlijk voelde ik het aankomen , maar in me 1ste kuur trok het zelf weer weg , en daar hoopte ik nu weer op.
tot mij spijt......

beetje lullig om te zeggen, maar zo blijkt maar weer.. aannames zijn fataal.

yep ik weet het.

maargoed ontopic ;)

voor zover ik weet kan je gyno niet met "medicatie" weghalen, dit moet operatief gebeuren.

er zijn al wat boardmembers die dit hebben laten doen. ik zou even searchen op gyno.

Das klote bro!

Gyno in een beginnend stadium zoals hier is volgens mij nog gewoon weg te krijgen..zolang het nog redelijk zachte knobbels zijn.

Na verloop van tijd (hoelang weet ik niet precies) wordt het een echte verharding en kunnen anti-e's geen oplossing meer bieden, dan rest enkel nog het mes

Zou gewoon starten met Nolva op 10-20mg tot en met je nakuur

Succes ermee!

Sinlath zei:
maargoed ontopic ;)

voor zover ik weet kan je gyno niet met "medicatie" weghalen, dit moet operatief gebeuren.

er zijn al wat boardmembers die dit hebben laten doen. ik zou even searchen op gyno.

Heh...ik zou in zijn geval eerst maar proberen met de middelen ipv al aan operaties denken. Knikkers klinkt wel groot maar ja, de klier zal wel opgezet zijn, hoeft nog niet permanent te zijn. Misschien dat het wegzakt als de oestrogenen dalen en de receptoren geblokt worden. Zou in ieder geval pas aan operatie denken als je een tijd na de nakuur nog steeds harde schijven achter je tepels hebt.

nou ik zou wat vertellen:
ik ben er ook zo een die in de pubertijd last had van (gyno) zoals vele
daarom heb ik eigenlijk zo lang gewacht .
me broer had ook van die dikke knikkers er onder zitten met de kuur, maar die trokken weg in de nakuur . hij heeft bij mij ook gevoeld en zei dat hij ze ook zo had, dus ik heb nog hoop, en dat was alleen met nolva.
ik heb nu toch maar liqiudex gehaald,
en er vandaag mee begonnen
da spul is niet te pruimen

balle zei:
ja hoor , ben ik lekker in de kuur van 12 week
ik moet er nog 3, krijg ik last van gyno, gewoon 2 knikkers onder me tepel, lijk wel een meisje van 13 haha
heb gelijk arimidex besteld 1ml om de dag. (liquidex)
nu las ik hier dat arimidex het wel stopt maar niet weg haalt, dat ik dan toch nolvadex moet hebben, maar wou ik nog paar weken mee wachten omdat ik nog 3 week moet. deze kuur ben ik mee bezig
mass stack dboll hier op de site.
week 1-2 :1000mg sustanon.
week 1-12: 400 mg deca gs
week 3-12: 750 mg sustanon.
week 1 -6: 50 mg dianabol.
week 5-11: 1000iu hcg 1-2 x.
week 12-14: 750iu hcg 1-2 x.
week 15-16: 50mg nolvadex.
week 17 -18: 25 mg nolvadex.

advies graag !!???

Ik zou lekker aan de nolva gaan als ik jou was.Of het risico lopen voor altijd een paar harde knikkers onder je tepels te hebben of een mooie borstkas en misschien wat minder kilo's.De grootste winst qua massa heb je al gehad in je kuur aangezien je in week 9\10 zit.

ja de kg heb ik al te pakken.

kan dat samen liquidex en nolva???

Dat kan samen ja.

oke dat kan samen.
maar zal ik nu doorgaan met de kuur nog 3 week en ook met die nolva beginnen , of kan ik beter stoppen met kuur, en gelijk aan de nolva.

Ik weet niet hoe het bij jou zal uitdraaien maar bij mij deed nolva geen zak aan gyno. Ik had ook opkomende gyno, ben ONMIDDELIJK met 40mg nolva per dag begonnen, na een week was het resultaat dat het nog groter was. Bij mij is het beginnen beteren vanaf ik proviron (@25mg/dag) beginnen nemen ben...

Gr.

balle zei:
nou ik zou wat vertellen:
ik ben er ook zo een die in de pubertijd last had van (gyno) zoals vele
daarom heb ik eigenlijk zo lang gewacht .
me broer had ook van die dikke knikkers er onder zitten met de kuur, maar die trokken weg in de nakuur . hij heeft bij mij ook gevoeld en zei dat hij ze ook zo had, dus ik heb nog hoop, en dat was alleen met nolva.
ik heb nu toch maar liqiudex gehaald,
en er vandaag mee begonnen
da spul is niet te pruimen

Het spul is niet te pruimen maar werkt bijzonder goed.
Als ik jou was zou ik nog even een weekje wachten en dan Nolvadex ernaast zetten op minimaal 20mg. Normaal adviseer ik mensen met heftige gyno de eerste 2 weken 40mg per dag te gebruiken om de ernstigste verschijnselen de kop in te drukken. Schroom niet om het aan te pakken, misschien is het nog niet te laat.

ja mijn gedachte precies.
kijk die liquidex is voor 40 dagen (om de dag 1 ml)
over 21 dagen eindigd me kuur kan ik nog 14 dagen wachten en dan de nolva gewoon als me nakuur (mocht het goed gaan)
treed er geen verbetering op dan begin ik eerder met de nolva.

ik zal nog een bericht doen hoe deze ongein afloopt...
grtz balle

ben nu 3 dagen bezig
en het begint nu minder te worden, weet niet wat normaal is met liqiudex

heb 2 knobbels er onder zitten,als ik er aan zit doet het geen pijn meer.
geweldig!!!!!

Laatst bewerkt:
heeft voor voledige werking bij mij een weekje nodig

ja ja ik zou nog wat laten horen!

heb de liqiudex besteld en gebruikt, de gyno (groei) stopte en de pijn nam af, maar werd niet minder
heb gewoon me kuur afgemaakt en na 3wk begonnen met 40mg nolva.
nu ben ik 2wk bezig met de nolva , ga nu naar 30 mg p/dag, en na een week begon het langzaam weg te trekken.
ben er nog niet vanaf (was echt erg bij mij .de grote van 2 knikkers)
maar ik denk dat alles weg trekt, hij steekt in iedergeval niet meer door me t- shirt heen, das al heel wat, hahaha bahhhh wat was ik benauwd!!!
;) bedankt voor de adviezen ;)

Goed te horen, ik hou het in m'n achterhoofd!!!!

Terug
Naar boven