AndroidHealthClinic

vetten

Je hebt vetten juist nodig, maar de gezonde uit noten en vissen enz. Rijst is zeker een belangrijkebron voor koolhydraten en kipfilet isprima droog vlees met veel eiwitten in.

Wat bedoel je met natuurlijke shakes? Bedoel je met eiwitten? Melk op zich is anders al een goede bron.

• Topic Starter Topic Starter
gewone shakes zonder met van die speciale poeder en of pillen in snap je?
hoe begin ikhieraan?

Ik denk dat je jezelf even wat beter in moet lezen.
Ga gewoon eens wat dingetjes opzoeken met google bijvoorbeeld.
Ook door het lezen van de informatie die al gegeven is op deze site wordt je heel wat wijzer.
Succes.

Je hebt vetten juist nodig, maar de gezonde uit noten en vissen enz.

Ook verzadigde vetten zijn van belang, o.a. voor de productie van hormonen. Zeker niet onbelangrijk dus voor de krachtsporter.
Verzadigde vetten worden pas een probleem wanneer het meer dan 10 En% beslaat van je totale calorie inname.

Ook verzadigde vetten zijn van belang, o.a. voor de productie van hormonen. Zeker niet onbelangrijk dus voor de krachtsporter.
Verzadigde vetten worden pas een probleem wanneer het meer dan 10 En% beslaat van je totale calorie inname.

Zerker en vast, maar zeg dit tegen de meeste en ze kijken er niet meer na. Je bent sneller aan dat percentage dan je denkt hoor. Eet maar eens wat vlees met en sausje...

goede vetten haal je ook uit avogado's "he Fleur" (ik zie t je nooit meer voor schrijven)!!

Haha, pas net nog in een ander topic hoor ;)
Maar goed dat je zo alert blijft Flix :P dat houdt me scherp.

Terug
Naar boven