AndroidHealthClinic

Vetverbranding

wolfske

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik zoek dus een supplement voor vetverbranding
Ben 19 , 74kg , 175cm
Ik heb 16 % BF wat nog niet rampzlig is en ik zou zo snel mogelijk naar de 12-13% willen gaan met zo weinig mogelijk spierverlies

Ik weet dat een goed dieet daar voor nodig is. Er zal dus zowiezo meer whey aan de pas komen (en meer kwark en andere eiwit bronnen als kip bv) Minder Carbs ... 6 sneetjes brood ipv 8 en maar 200 gr spaghetti ipv 300 gr. Meer vlees bij die gerechten zodat ik niet te laag ga ik kcal.

Ik dacht aan

's morgens 3 sneden brood met 150 gr kip
10:00 complex carb gainer (100g)
Middag 3 sneden brood 150 gr kip
Namiddag 100 gr spaghetti met 100-200g kip/ vis / vlees
18:45 100 g spagh met 100-200g kip/vis vlees
21:00 500 gr kwark

Ik ga 3 maal trainnen en ik wil dan ook 2 maal cardio per week doen NA de trainning. Een goed half uurtje op de crosstrainner (geraak rond de 500 kcal op dat ding zonder te diep te gaan)

Nu de belangrijkste vraag die hier thuishoort. Welke vetverbranders werken nu wel? Want er is veel gezever , mijn dokter schreef me reductil voor maar dat is tegen de honger daar ben ik niets meer.

Liefst ook niet te duur als dat gaat :) (btw als iemand een testo booster weet die werkt laat me dan iets weten want ik heb lage testo voor een 19 jarige)

Opmerkingen over mijn eetschema enzo mogen ook altijd

Vetverbrander: Lipo 6 van Nutrex of Hydroxycut van Muscletech (bewezen vetverbranders)
Testobooster: Novedex XT, of Mass FX imo.

• Topic Starter Topic Starter
de lipo 6 staat hier btw nog voor mijn ma :D over hydroxy hebk idd ook goeie dingen gelezen

Over novedex weet ik bijzonder weinig (drekt opzoeken) over Mass hoor ik gedeelde meningen

yellow subs, niet de brol van performance maar de echte

vetverbranders werken niet. (althans niet zo goed als je zou willen, en van 16 naar 12% heb je ze zeker niet nodig)

mijn probleem is datk zo weinig mogelijk zou willen cutten , ik ben een paar maanden terug in een soort clean bulk schema gegaan waar ik elke maand een percentje verloor , maar het is misschien beter van nu eens echt te 'cutten' en dat wat sneller te laten zaklken :) )

Kwas vandaag nog aan het denken of ik dat eigenlijk wel nodig had ... was nog aan BCAA's aan het denken omwille vn de dubbele functie (minder spierafbraak , meer vetverbranding)
Wat denken jullie? Niet of wel nodig?

bulken en vet verliezen... waarom zou je er in Godsnaam mee ophouden. Heb je haast ofzo ?

wat raadt jij aan? Bulken tot iets voor de zomer en dan cutten ofwat? (je zou niet de enige zijn die dit zegt :) )

wat raadt jij aan? Bulken tot iets voor de zomer en dan cutten ofwat? (je zou niet de enige zijn die dit zegt :) )

Zolang je vetpercentage omlaag gaat bij het bulken ... vooral zo doorgaan. Pas als dat niet meer werkt zou ik naar iets anders uitkijken.

tis niet echt bulken he ... tis zowat clean bulken rond de 2700 kcal en proberen spiermassa te winnen. Kweet niet zeker of dat wel zo effectief is

tja 16%. twijfelgevalletje. Je kunt nu 2 maand gaan cutten en dan in januari weer gaan bulken, maar dan zal je vet weer oplopen en wil je voor de zomer weer droger staan, dan moet je weer overschakelen.
Of je bulkt nu door en ga je in maart cutten voor minimaal 3 maand zodat je stuk droger staat voor de zomer.

persoonlijk zou ik optie 2 kiezen.

beste is hot rox extreme en veel caffeine! KOffie drinken dus :D

k bulken tot maart en dan cutten :D

kga het hier ook snel plaatsen wil niet speciaal nog een topic maken

ik weeg 74 kg nu

hoe vind je dit eetschema

100g muesli + 40 g whey
100g complex carbgainner (400kcal) met water
4 sneden brood met 150g kipfilet
100 g macaroni met 100-200g kip
100g macaroni met 100-200 g kip (of 30-40g whey met water)
500g kwark

Terug
Naar boven