Ik zoek dus een supplement voor vetverbranding
Ben 19 , 74kg , 175cm
Ik heb 16 % BF wat nog niet rampzlig is en ik zou zo snel mogelijk naar de 12-13% willen gaan met zo weinig mogelijk spierverlies
Ik weet dat een goed dieet daar voor nodig is. Er zal dus zowiezo meer whey aan de pas komen (en meer kwark en andere eiwit bronnen als kip bv) Minder Carbs ... 6 sneetjes brood ipv 8 en maar 200 gr spaghetti ipv 300 gr. Meer vlees bij die gerechten zodat ik niet te laag ga ik kcal.
Ik dacht aan
's morgens 3 sneden brood met 150 gr kip
10:00 complex carb gainer (100g)
Middag 3 sneden brood 150 gr kip
Namiddag 100 gr spaghetti met 100-200g kip/ vis / vlees
18:45 100 g spagh met 100-200g kip/vis vlees
21:00 500 gr kwark
Ik ga 3 maal trainnen en ik wil dan ook 2 maal cardio per week doen NA de trainning. Een goed half uurtje op de crosstrainner (geraak rond de 500 kcal op dat ding zonder te diep te gaan)
Nu de belangrijkste vraag die hier thuishoort. Welke vetverbranders werken nu wel? Want er is veel gezever , mijn dokter schreef me reductil voor maar dat is tegen de honger daar ben ik niets meer.
Liefst ook niet te duur als dat gaat
(btw als iemand een testo booster weet die werkt laat me dan iets weten want ik heb lage testo voor een 19 jarige)
Opmerkingen over mijn eetschema enzo mogen ook altijd
Ben 19 , 74kg , 175cm
Ik heb 16 % BF wat nog niet rampzlig is en ik zou zo snel mogelijk naar de 12-13% willen gaan met zo weinig mogelijk spierverlies
Ik weet dat een goed dieet daar voor nodig is. Er zal dus zowiezo meer whey aan de pas komen (en meer kwark en andere eiwit bronnen als kip bv) Minder Carbs ... 6 sneetjes brood ipv 8 en maar 200 gr spaghetti ipv 300 gr. Meer vlees bij die gerechten zodat ik niet te laag ga ik kcal.
Ik dacht aan
's morgens 3 sneden brood met 150 gr kip
10:00 complex carb gainer (100g)
Middag 3 sneden brood 150 gr kip
Namiddag 100 gr spaghetti met 100-200g kip/ vis / vlees
18:45 100 g spagh met 100-200g kip/vis vlees
21:00 500 gr kwark
Ik ga 3 maal trainnen en ik wil dan ook 2 maal cardio per week doen NA de trainning. Een goed half uurtje op de crosstrainner (geraak rond de 500 kcal op dat ding zonder te diep te gaan)
Nu de belangrijkste vraag die hier thuishoort. Welke vetverbranders werken nu wel? Want er is veel gezever , mijn dokter schreef me reductil voor maar dat is tegen de honger daar ben ik niets meer.
Liefst ook niet te duur als dat gaat
(btw als iemand een testo booster weet die werkt laat me dan iets weten want ik heb lage testo voor een 19 jarige)Opmerkingen over mijn eetschema enzo mogen ook altijd

over hydroxy hebk idd ook goeie dingen gelezen