AndroidHealthClinic

Vetverlies

Jim

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Vetverlies door kuur ?

Ik ben momenteel voor de eerste maal een kuurtje aan het doen van 8 weken samen met een aangepast voedingsschemaom te groeien.
en nu mijn vraag als ik kuur verbrand ik dan sneller vet want ben gisteren naar de diëtist geweest en ik was 3 kilo bijgekomen en 2 % vet verloren en ik ben nog maar 2 weken bezig.

Laatst bewerkt:
Die mogelijkheid is er zeker hoewel je dan mogelijk niet het maximale uit je kuur zou halen dan wanneer je óf alleen cut óf alleen bulkt. Maar het kan.
Wat kuur je zo'n beetje ? :)

ps. Dat "aangepast voedingsschema" is je geraden ook zeg, neem aan dat je dat ook hebt als je niet kuurt ? :eek:

• Topic Starter Topic Starter
week 1 1/Deca en 2/testex plus 1 clen of 2 spiropent
week 2 1/Deca en 2/testex plus 1,5 clen of 3 spiropent
week 3 2/deca en 2/testex plus 2 clen of 4 spiropent
week 4 2/deca en 2/testex
week 5 2/deca en 2 testoviron
week 6 2/deca en 2 testoviron plus 1 clen of 2 spiropent
week 7 1/deca en 2 testoviron plus 1,5 clen of 3 spiropent
week 8 1/deca en 2 testoviron plus 2 clen of 4 spiropent

Dit is wel mijn eerste kuurtje en hierna 8 weken niets en dan begin ik aan mijn 2de een iets zwaarder en zo geliedelijk verder en verder zeker ik hoop dat ik die testoviron goed geschreven heb want die moet ik nog gaan halen en dus kan ik niet op het doosje zien hoe het juist wordt geschreven

dit is miijn voedingsschemahet is wel zo opgesteld dat ik geen vet kan bijkomen

Maaltijd 1

60 gr brinta,havermoet of conflakes met 30 gr super Whey Pro en 25 gr rozijnen met WATER

Supplementen : 1 tablet multivitamine

Maaltijd 2

4 Sneden Cracottes of rijstwafels met honing of fructose 2 gekookte eitjes enkel wit of 30 gr super Whey Pro met 200 ml water indien men geen tijd heeft om te eten

Supplementen: /

Maaltijd 3

60 gr spaghetti of 60 gr rijst met do it saus of 100 gr ananas en 100 gr kipfilet of blikje tonijn.

Supplementen: 1 multivinamine

Maaltijd 4

4 Sneden Cracottes of rijstwafels met honing of fructose 2 gekookte eitjes enkel wit of 30 gr super Whey Pro met 200 ml water indien men geen tijd heeft om te eten

Maaltijd 5

200 gr aardapelen of 60 gr rijst met 200 gr groentenmix en 100 gr kipfilet of biefstuk

Supplementen : 1 multivitamine

Maaltijd 6

Maaltijd 7

50 gr Brinta of cornflakes met 30 gr super Whey Pro en 300 water

Op welk tijdstip train je? Ik zie nergens dextrose. Das toch wel een must na de training. Vermeld ook even de verhoudingen KH/EI/VET, inclusief de grammen en je stats, lichaamsgewicht etc.

Ik zou zeker meer zuivel aan je schema toevoegen bro! Je neemt veel eieren en whey eiwit tot je, die eiwitten worden snel opgenomen en zijn dus alleen gunstig na de training of bij het opstaan. VOOR het slapen gaan kan je beter 500 gram magere kweark tot je nemen want die worden traag opgenomen.

Ik zie 4 shakes in je dieet, probeer dit te beperken tot maximaal 2, na de training en eventueel bij het opstaan. Shakes wegen niet op tegen gewoon voedsel.

En qua rijst kun je het beste kiezen voor bruine rijst. En voor de training gewoon iets van rond de 200 gram bruine rijst.

Iig heb je een redelijke basis, je kunt je schema nog wat aanpassen tot in de details. :thumb:

Ik neem aan dat je ook op de hoogte ben van een nakuur?

ik ben 1,77m groot en weeg momenteer 73 kilo
en mijn vetpercentage ligt ronde de 8% jammergenoeg zit die aan mijn buik
mijn stat heb ik eigenlijk nog niet zou het wel eens moeten opschrijven.
de verhoudingen van KH/EI/VET moet ik eens aan trainer vragen. En wat de rijst betreft ik gebruik bruine rijst en voor ik ga slapen ik magere kwark of yougert.
En voor die nakuur heb ik al van gehoord maar daar zorgt persoon die kuur opstelde ook wel voor heeft immers genoeg ervaring met zijn atleten (die echt wel alle een redelijk palmares hebben)
Trainen doe ik maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag ofwel om 10 uur beginnen en als vrouwke met de vroege staat begin ik s'avonds om 19 uur

ik zou die clen/spiro weg laten dit is toch wel een massa kuur.
de deca alle weken op 2ml/400mg houden.
testex is toch ook gewoon enantaat net als testoviron of heb ik het bij alle bij mis :rolleyes: in elk geval je test op 2ml/500mg houden.
enne ik zie geen nakuur hoe zit dat ???

Terug
Naar boven