XXL Nutrition

Victor martinez challenge Dexter jackson!!!

themesong Pokemon :D

hij is zeker en vast uhm hoe zeg je dat..."determende...vastberaden...

mar of het hem gaat lukken betwijfel ik ...dexter is ook geen watje en zeker niet te onderschatten...

Met dat pokemon lied erbij kan ik hem al niet meer serieus nemen. :D

"'Broertje van Colemann" qua bouw, maar verder vind ik het een gehypte bodybuilder en de geposte film vind ik roduit k*t.

Dexter vind ik beter, sowieso symmetrisch :cool:

en daarom is victor 3e geworden en dexter 4e.
Dat zegt al genoeg toch wie beter is, kijk maar uit dat die gast niet de olympia gaat winnen als die zo doorgaat.

genetisch wonder :) hoop dat ie 'm pakt :)

Ik hoop echt dat hij hem wint!!! Maar vind dexter wel symmetrisch echt af! Ik denk dat je met Victor naar de volgende olympia toe goed in het oog zult moeten houden, als hij zo verder doet kan hij wel is in aanmerking komen voor de olympia te winnen...

en daarom is victor 3e geworden en dexter 4e.
Dat zegt al genoeg toch wie beter is, kijk maar uit dat die gast niet de olympia gaat winnen als die zo doorgaat.

:rolleyes: dexter zit beter in elkaar, da;s een feit :cool:
hij was dit jaar net wat minder scherp en zal sterkere benen moeten brengen.
daarnaast zuigt het filmpje idd :roflol:
en sowieso; dexter is geen massamonster maar een goede BBer. symetrisch zit alles in orde en meestal is hij messcherp, niet voor niets dat hij "the blade" genoemd word;)

Vergeet iedereen Phil Heath?

vind victor wel cool....wordt wel spannend die arnold..

Victor is dope, niet zo'n softie[dextor ook niet hoor maar er lopen aardig wat rond] hij verdient het.

4 mensen die gaan strijden om de Arnold imo; Victor Martinez, Dexter Jackson, Phil Heath en Toney Freeman

huh wat zei die nou? hoe vaak doet die cardio per week??? en hoe vaak per dag ???

plak gustavo erbij en je hebt de top5;)

mijn prognose:
1 dexter
2 victor
3 phil
4 gustavo
5 freeman(of branch)
denk dat freeman boven phil zal eindigen, ik heb phil op de 5de stek, imo overhyped.

ik denk:
1 victor
2 dexter
3 gustavo (als ie in goede shape verschijnt)
4 freeman
5 heath

Ik ben het zowaar een keer eens met Enrico:)

Terug
Naar boven