Fitness Seller

Victor Martinez updates topic

Durf zoiezo eigenlijk wel te wedden dat Jay dit jaar overslaat. Victor zal ook pas volgend jaar weer mee doen (voor de smart ass comments: zoiezo te laat om nog te kwalificeren).

Is Victor niet al gekwalificeerd door het winnen van de Arnold in Spanje?

My bad & good point, ff totaal vergeten van die 2 klasseringen.

Top 3 op olympia is geplaatst
Vind het wel stukken beter dit nieuwe systeem, omdat alleen echt de echte top alleen maar kan meedoen

Durf zoiezo eigenlijk wel te wedden dat Jay dit jaar overslaat. Victor zal ook pas volgend jaar weer mee doen (voor de smart ass comments: zoiezo te laat om nog te kwalificeren).

Volgens mij heeft Vic al toegezegd mee te doen. Zonder geldige reden afmelden betekent een boete. Bovendien heeft hij zich vorig jaar al geplaatst voor de Olympia van dit jaar met z'n overwinning op de AC Europe.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 21:26 ----------

Top 3 op olympia is geplaatst
Vind het wel stukken beter dit nieuwe systeem, omdat alleen echt de echte top alleen maar kan meedoen

Maakt verder weinig uit denk ik. Nummers 4-6 pakken dan wel in de aanloop op de Olympia zo'n kleine show mee en kwalificeren zich alsnog vrij eenvoudig.

jammer

Verstandig.

A message from Victor Martinez: "I have decided not to compete in the Mr. Olympia contest this year. A lot of people wanted me to do the show to make a statement that despite all the hardships I went through, I still persevered and did the show. Just showing up would have been a victory was how it seems a lot of people felt. I understand that. But as the contest got closer and I was looking at how my physique was coming along, I had to be very realistic and calculating. I was looking at who I was going up against in the top six. There was going to be Phil, Kai, Branch, Wolf, Evan and a couple others who were going to be at their best. At my best, I am confident going up against any one of them. But the reality was, I didn’t have enough time to be at my best.

If the contest had been three months later or I had gotten out three months sooner, things would have been very different and I would have definitely competed. The reality was, you can’t cram 16 weeks worth of contest prep into seven or eight weeks, at least not when you’re up against the very best physiques in the world and you want to be good enough to beat them! I could have competed, but it would have been half-assed and a lot of people would have immediately seen I was nowhere near my best. I couldn’t go up onstage like that. I have my own pride, plus I would have been letting down my fans, sponsors and everyone else that believes in me. So the next time you see me onstage, you will see the best version of me yet."

Post hij net @ facebook!

Lekkere eikel dan, die 'tegenstander' die bij een potje nep-armpje drukken ineens vol de arm van de ander weg duwt...

Wat een henkie. Maar Victor is er toch zo weer bovenop dus

Gelijk op 3 plaatsen breken, terwijl je er van uit mag gaan dat door training je hele gestel sterker wordt, vind ik wel apart.

Helaas dat hij zoveel ongeluk heeft in zijn leven. Dit soort dingen zijn kleine dingen. Hier komt hij ook wel weer overheen.

[Link niet meer beschikbaar]

Interview met Victor over zijn gebroken arm.

Terug
Naar boven