XXL Nutrition

video card

Nee je kloksnelheden verhogen, kan zijn dat je eerst coolbits moet draaien om die optie te zien.

• Topic Starter Topic Starter
mm dat kan ook met de bijgeleverde asus smartdoctor tot 570mhz core
standard is hij 520mhz core en memory 1440mhz

550 trekt die nog wel, memory gaat zeker nog wel tot 1.600. Opvoeren dus maar. Memory zou tot 1.750 moeten kunnen halen als je geluk hebt.

nog een keer getest met core 550 en geheugen op 1500

dan haal ik een score van 8486 met 3dmark 05

en verder geen problemen

Memory kan je zeker nog optrekken, core moet je wat rustiger aan mee doen.

met smartdoctor kan mijn memory tot 1540 max

Overigens is het in games amper te merken, als je tevreden bent met een bepaalde snelheid kan je beter aanhouden. Je kaart verbruikt namelijk meer Watt op hogere kloksnelheden en gaat ook minder lang mee.

Maar het is altijd wel leuk om te zien hoever de kaart gaat, daarna kan je de snelheid weer wat terugschroeven.

Nee laat die maar op 550, daar pers je niet zoveel meer uit. Memory moet je geluk mee hebben, kan ook zijn dat je niet veel verder komt dan 1.500 nu.

bij riva geeft hij max memo 1080 aan ??

en gaat de coor tot max 780:eek:

Zou het er niet op wagen. mem is overigens 1080x2 = 2160. Dat haal je dus nooit.

Tweak het geheugen en laat die core op 550.

kaart heb ik nu op core 570 en geen problemen en memo op 1750 ook geen problemen.
max 70graden nu

en score 8666

Dan kan je beter de settings terug schroeven, zoveel verschil gaat dat niet uitmaken. 550 core kan je wel aanhouden, mem terug naar 1.600 of zo.

Als je geen artefacts krijgt kan je het proberen, maar doe het wel in stapjes. Goede kans dat je systeem straks een keer hangt.

mmm verder dan:600mhz ga ik niet. pak nu wel exta punten memo 750

8867 score

kaart wort niet warmer dan 70graden

ik lees net bij anderen dat hij problemen ging geven boven de 620mhz core dus ik laat hem op 600 core

is dan die score 8867 wel okee ??

Dat is een prima score, het blijft natuurlijk wel een GT en niet een stuk duurdere GTX. GTX kan je de 10K mee halen.

Terug
Naar boven