AndroidHealthClinic

Video: Politie doodt overvaller

Nosje

Huge Freak
Waardering
1.224
http://www.liveleak.com/view?i=06f_1381668990

Een motorrijder heeft zaterdag in São Paulo, Brazilië, met zijn helm camera een overval gefilmd. De overvaller die zijn motorfiets wilde stelen werd door een passerende politieagent neergeschoten. Hij overleed later in het ziekenhuis. Het incident gebeurde rond 15.00 in een oostelijke stadsdeel van Sao Paulo. De getroffen overvaller bleek 18 jaar oud te zijn. Hij dreigde met een .38 revolver. Video na de break.

Het slachtoffer zegt: 'rustig, rustig, je kan hem meenemen, ik ben geen politieman, ik ben ongewapend'. Dan nadert een politieman in burger, die net klaar was met werken. Hij vuurt twee keer.

De militaire politie van São Paulo heeft in reactie verklaard dat de actie legitiem, correct en 'noodzakelijk' was om de samenleving te verdedigen tegen gewelddadige criminelen.

weer een dief minder

Prima gehandeld, zouden ze in Nederland ook op deze manier moeten oplossen.

Cool

Trouwens die motobestuurder is toch die gek die door het verkeer scheurt? Onlangs nog vid van gepost geweest.

Hier vid van hem: (wel met andere moto, maar in één vid rijd hij met dezelfde als bovenstaande vid)
http://www.youtube.com/watch?v=UDE23vdy_5Q

Nice, die motorrijder z'n lucky day. Eerst zieke rage omdat z'n motor word gejat, vervolgens ligt die stakker te kreunen op straat :roflol:

Leuke stad...

die flik liet er ook geen gras over groeien:roflol:

Goed gedaan. Das nu eenmaal het risico als je zo'n doordachte carrieremove maakt.

Haha je zou maar overvallen worden door 1 of andere ecto op teenslippers.

Wel een kordaat optreden van de agent :roflol:.

Goed gehandeld van meneer agent. Nu nog eens in Nederland wat kordater optreden :o

Wat een k*t wout.
Iedereen die vindt dat politie ook zo moet handelen in Nederland is achterlijk

Goed gehandeld van die agent zouden ze in Holland ook moeten doen.............

Dan ken je me toch niet goed genoeg....
ik HAAT namelijk elke vorm van politie............

maar deze mag er zijn..........

Dan ken je me toch niet goed genoeg....
ik HAAT namelijk elke vorm van politie............

maar deze mag er zijn..........

Ach, de politieagent had ook gewoon kunnen uitstappen en een beenschot geven, of achtervolgen. In plaats daarvan besluit hij om hem 2 keer vol in zn torso te schieten en te vermoorden. Dit vind ik niet echt een gepaste straf voor een motor diefstal:)

goed werk

Terug
Naar boven