XXL Nutrition

videotheken verplicht informatie verstrekken..!?

• Topic Starter Topic Starter
acidreign zei:
mja alle videotheken hebben een lijst van elke film die je al gehuurd hebt..

ook best wel vaag, na een tijd weten ze perfect wat je voorkeur is en het is niet moeilijk om daarop in te spelen..

Hetzelfde met alle klantenkaarten van warenhuizen, de zogenaamde voordelen worden gewoon gebruikt om klantgerichte advertenties op te sturen..

Privacy wordt al jaren niet meer gerespecteerd: trouwens in bibliotheken gebeurt dit ook. Zijn hebben ook een lijst van 'verboden boeken' en als iemand deze leent, wordt zijn naam ook genoteerd en opgeschreven.

Iedere instannie heeft naam, adres ed... dat is de automatiseringstijdperk..

En warenhuizen gebruiken ze idd voor marketing doeleinden.. maar daar geef je dan ook akkoord voor.. dat ze van te voren je vorokeuren weten, dat betwijfel ik.. wij huren elke week alle nieuwste films bij de videotheek (a en B films) dat is onze hobby

ik koop niet alles bij dezelfde winkel... ik let altijd op de goedkoopste variant.. en van tijd tot tijd verschilt mijn smaak.. winters meestal donkerder en lente wordt het meestal al lichter.. da zie je ook heel goed aan mijn make-up, kleding en parfum.. daarbij vind ik het leuk om als eerst nieuwe dingen te hebben.. dus ja.. in hoeverre

Maar goeg, nu f fweer ontopic: Ik wist niet dat het mocht worden gebruikt voor andere doeleinden.. dan marketing..
neem aan dat de bieb niet uit z'n eigen, de lijst met leners van 'verboden' boeken afgeeft aan de politie..

DonnieBrasco zei:
:D

Checklist politie:

Kale hoofd? -ja -nee
- Lonsdale kleding thuis? -ja -nee
- American History X gezien? -ja -nee

- Indien meer dan 2 maal -ja -> Racist/Nazi.

EricR jij hebt AHX wel gezien toch? KaLe ook nietwaar? Nazi's! :mad: :roflol:

Terug
Naar boven