AndroidHealthClinic

vind jij...

Peiling Peiling vind jij dat test-E op 500mg de ideale beginkuur is?

• Ja

Stemmen: 34 72,3%
  • Nee, ik vind dit een beter alternatief: (graag ook onderbouwen)

Stemmen: 13 27,7%

• Totaal stemmers
    47
gewoon op 250mg starten, samen met 200mg deca (of zonder).....
eerste kuur rustig aanpakken, neem anders meteen 1000mg :/

Kan rustig wat lager beginnnen, waar staat dat je op 500mg twee keer zoveel groeit als 250mg?

Ja, maar zelfs voor beginners zou ik in de eerste weken altijd een korte ester toevoegen.

En 250mg AAS/wk is niet voldoende, je eerste kuur moet nog altijd een goede kuur zijn.

Ja, maar zelfs voor beginners zou ik in de eerste weken altijd een korte ester toevoegen.

En 250mg AAS/wk is niet voldoende, je eerste kuur moet nog altijd een goede kuur zijn.
Ik ken weinig beginners die staan te trappelen om EOD te injecteren.

Ik ken weinig beginners die staan te trappelen om EOD te injecteren.
Ja, dat is vaak het probleem. Het theoretische vs het praktische... En dan gaan ze prutsen met minder effectieve en dure pilletjes als Andriol, Winstrol of Anavar. Niet dat je daar niet flink wat kilo's mee kan pakken, maar ideaal vind ik het niet voor beginners.

@critmonster: testosteron propionaat.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, dat is vaak het probleem. Het theoretische vs het praktische... En dan gaan ze prutsen met minder effectieve en dure pilletjes als Andriol, Winstrol of Anavar. Niet dat je daar niet flink wat kilo's mee kan pakken, maar ideaal vind ik het niet voor beginners.

Owja, nu ben ik wel weer mee ;)

Jij zou dus test-E op 500 mg doen en de eerste weken ook nog prop erbij doen als ik het goed begrijp?

En heb je ook een reden waarom dat zo is? Ik hoor veel mensen zeggen dat je voor een kickstart best winstrol of iets dergelijks erbij kan pakken op het begin. Ik kan het nut daarvan voor gevorde wel inzien, maar niet meteen voor beginners?

Mijn mening voor de eerste kuur...500mg test enth ew en een kickstart diana of winny, al naar gelang je doelstelling. Uiteraard nakuren met Nolva, nolva heeft mijn voorkeur boven clomid ivm de mogelijke sides ervan.
Ik heb dan ook nee in je enquete ingevuld.

Laatst bewerkt:
Mijn mening voor de eerste kuur...500mg test enth ew en een kickstart diana of winny, al naar gelang je doelstelling. Uiteraard nakuren met Nolva, nolva heeft mijn voorkeur boven clomid ivm de mogelijke sides ervan.

Kun je misschien ook even uitleggen waarom ook jij een kickstart zou aanraden? Ik lees hier vaak tegenstrijdige dingen over. Meestal wordt het aangeraden om een kickstart te doen als je al wat ervaring hebt met kuurtjes, maar als beginkuur lijken de meningen te verschillen.

Ik vind wel dat test ideaal is als beginner maar kickstarten met Test P lijkt me wel de gouden middenweg! Ja, het is veel prikken in het begin maar het is ook echt irritant om 4 weken te wachten totdat je wat voelt en dus uiteindelijk maar 6 weken "effectief" kuurt.

Correct me if im wrong.

edit: haha, tremendes is me net voor ;)

Laatst bewerkt:
Kun je misschien ook even uitleggen waarom ook jij een kickstart zou aanraden? Ik lees hier vaak tegenstrijdige dingen over. Meestal wordt het aangeraden om een kickstart te doen als je al wat ervaring hebt met kuurtjes, maar als beginkuur lijken de meningen te verschillen.

Oa.. wat Psjtuning hierboven zegt. daarnaast is het resultaat door het stacken van 2 steroiden beter. Uiteraard zit overal een nadeel aan vast. Stel je stacked met diana en je krijgt vervelende sides dan weet je niet door welk middel het komt. Het is dus zeker niet verkeerd om als eerste kuur alleen test te nemen. Het is alleen niet mijn ideale eerste kuur. Wat big T ook al aangeeft...een eerste kuur moet ook een goede kuur zijn.

Owja, nu ben ik wel weer mee ;)

Jij zou dus test-E op 500 mg doen en de eerste weken ook nog prop erbij doen als ik het goed begrijp?

En heb je ook een reden waarom dat zo is? Ik hoor veel mensen zeggen dat je voor een kickstart best winstrol of iets dergelijks erbij kan pakken op het begin. Ik kan het nut daarvan voor gevorde wel inzien, maar niet meteen voor beginners?
Stacken is niet nodig in de eerste kuur, je reageert op alles goed omdat je potentieel nog groot is. Test is een universele, veelzijdige AAS en goed om massa te pakken, en daar gaat het in de eerste kuur toch ook vooral om vind ik. Verder moet je het ook niet te gek maken, je kan beter kijken hoe je reageert op 1 basis AAS, dan weet je ook wat je in toekomstige kuurtjes moet doen voor een goed effect.

Gewoon prop week 1-3 en enth 1-10, dat zou ik als eerste kuur aanbevelen. En genoeg nolvadex zodat je naast nakuren ook wat hebt tijdens de kuur als je last krijgt van oestrogene effecten.

Test only vind ik een hele goede eerste kuur, maar 250mg doet de trick ook wel denk ik

Ik denk dat ideale beginnerskuur ook wel afhaneklijk is van het doel van de persoon met de kuur.

Stacken is niet nodig in de eerste kuur, je reageert op alles goed omdat je potentieel nog groot is. Test is een universele, veelzijdige AAS en goed om massa te pakken, en daar gaat het in de eerste kuur toch ook vooral om vind ik. Verder moet je het ook niet te gek maken, je kan beter kijken hoe je reageert op 1 basis AAS, dan weet je ook wat je in toekomstige kuurtjes moet doen voor een goed effect.

Gewoon prop week 1-3 en enth 1-10, dat zou ik als eerste kuur aanbevelen. En genoeg nolvadex zodat je naast nakuren ook wat hebt tijdens de kuur als je last krijgt van oestrogene effecten.

En hoeveel mg zou je die prop per week gebruiken?

Je had toch zogezegd een hekel aan anabolika gebruikers? kerel steekt nu stiekem volenbak achter de rug

Terug
Naar boven