critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Dat Test-E only op 500mg de ideale eerste kuur is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan rustig wat lager beginnnen, waar staat dat je op 500mg twee keer zoveel groeit als 250mg?
Ja, maar zelfs voor beginners zou ik in de eerste weken altijd een korte ester toevoegen.
En 250mg AAS/wk is niet voldoende, je eerste kuur moet nog altijd een goede kuur zijn.
Ik geef de voorkeur aan prop... Maar als iemand echt niet vaker wil prikken, dan gewoon dbol.
Ik ken weinig beginners die staan te trappelen om EOD te injecteren.Ja, maar zelfs voor beginners zou ik in de eerste weken altijd een korte ester toevoegen.
En 250mg AAS/wk is niet voldoende, je eerste kuur moet nog altijd een goede kuur zijn.
Ik geef de voorkeur aan prop... Maar als iemand echt niet vaker wil prikken, dan gewoon dbol.

Ja, dat is vaak het probleem. Het theoretische vs het praktische... En dan gaan ze prutsen met minder effectieve en dure pilletjes als Andriol, Winstrol of Anavar. Niet dat je daar niet flink wat kilo's mee kan pakken, maar ideaal vind ik het niet voor beginners.Ik ken weinig beginners die staan te trappelen om EOD te injecteren.
Ja, dat is vaak het probleem. Het theoretische vs het praktische... En dan gaan ze prutsen met minder effectieve en dure pilletjes als Andriol, Winstrol of Anavar. Niet dat je daar niet flink wat kilo's mee kan pakken, maar ideaal vind ik het niet voor beginners.
@critmonster: testosteron propionaat.

Mijn mening voor de eerste kuur...500mg test enth ew en een kickstart diana of winny, al naar gelang je doelstelling. Uiteraard nakuren met Nolva, nolva heeft mijn voorkeur boven clomid ivm de mogelijke sides ervan.
Ja, dat is vaak het probleem. Het theoretische vs het praktische... En dan gaan ze prutsen met minder effectieve en dure pilletjes als Andriol, Winstrol of Anavar. Niet dat je daar niet flink wat kilo's mee kan pakken, maar ideaal vind ik het niet voor beginners.
@critmonster: testosteron propionaat.

Kun je misschien ook even uitleggen waarom ook jij een kickstart zou aanraden? Ik lees hier vaak tegenstrijdige dingen over. Meestal wordt het aangeraden om een kickstart te doen als je al wat ervaring hebt met kuurtjes, maar als beginkuur lijken de meningen te verschillen.
Stacken is niet nodig in de eerste kuur, je reageert op alles goed omdat je potentieel nog groot is. Test is een universele, veelzijdige AAS en goed om massa te pakken, en daar gaat het in de eerste kuur toch ook vooral om vind ik. Verder moet je het ook niet te gek maken, je kan beter kijken hoe je reageert op 1 basis AAS, dan weet je ook wat je in toekomstige kuurtjes moet doen voor een goed effect.Owja, nu ben ik wel weer mee
Jij zou dus test-E op 500 mg doen en de eerste weken ook nog prop erbij doen als ik het goed begrijp?
En heb je ook een reden waarom dat zo is? Ik hoor veel mensen zeggen dat je voor een kickstart best winstrol of iets dergelijks erbij kan pakken op het begin. Ik kan het nut daarvan voor gevorde wel inzien, maar niet meteen voor beginners?
Stacken is niet nodig in de eerste kuur, je reageert op alles goed omdat je potentieel nog groot is. Test is een universele, veelzijdige AAS en goed om massa te pakken, en daar gaat het in de eerste kuur toch ook vooral om vind ik. Verder moet je het ook niet te gek maken, je kan beter kijken hoe je reageert op 1 basis AAS, dan weet je ook wat je in toekomstige kuurtjes moet doen voor een goed effect.
Gewoon prop week 1-3 en enth 1-10, dat zou ik als eerste kuur aanbevelen. En genoeg nolvadex zodat je naast nakuren ook wat hebt tijdens de kuur als je last krijgt van oestrogene effecten.