Fitness Seller

vind jij...

Peiling Peiling vind jij dat test-E op 500mg de ideale beginkuur is?

• Ja

Stemmen: 34 72,3%
  • Nee, ik vind dit een beter alternatief: (graag ook onderbouwen)

Stemmen: 13 27,7%

• Totaal stemmers
    47
  • Topic Starter Topic Starter
Je had toch zogezegd een hekel aan anabolika gebruikers? kerel steekt nu stiekem volenbak achter de rug

Waar heb ik dat gezegd? :rolleyes:

Het is niet omdat jij de mentale capaciteit mist om een eenvoudige zin te begrijpen, dat je mij dingen in de mond moet leggen die ik nooit gezegd heb.

Laatst bewerkt:
als ik me eerste kuurtje over mocht doen had ik idd ook een kickstart genomen,
het duurde een eeuwigheid voordat die test lekker inkickde in week 5 ofzo pas..

Test-E 500MG + 200MG Deca per week. 10 weken + Dbol Kickstart zou een hoop moeten doen. :-)

Stack jij lekker effe 3 dingen in je eerste kuur, als er wat mis gaat weet je niet waar je het moet zoeken.

Zal de eerste keer altijd oral only doen. Valt zoveel mee te winnen. Gewoon lekker 6 weekjes winny of dbol. Lekker wennen aan de gear voordat je weken aan een stuk gaat spuiten.

nee, alles is situatieafhankelijk. het kan niet voor iedereen ideaal zijn, er zullen vast uitzonderingen zijn.

eerste kuurtje test e 250mg ew 12 weken met een kickstart winny ofzo.

Vriend van mij is met zijn eerste kuur bezig

week 1-10: 500mg test-e (2ml per week; 1ml maandag en 1ml donderdag)
week 1- 5: 50mg winstrol ED

Ik vind het afhangen van de gebruiker (vet% enz.) en zijn doelen.

Zelf zou ik niet snel iemand dbol met 500mg test-e als eerste kuur aanraden. Die twee behoren toch zeker tot de zeer zware aas-soorten.

Ik ben van mening dat de test niet hoger hoeft dan 250mg per week en dat je dan beter kan stacken met wat mildere middelen als anavar, winny, primo, bold ofzo.
Zou wel een kickstart nemen idd.

Juist omdat je die eerste kuur nog zo goed reageert denk ik dat je met deze middelen (vrijwel) evenveel massa kan pakken als met dbol-test, maar dan met minder sides. Zo kan je rustig kennismaken met aas. Een volgende kuur kan je altijd nog zwaarder.

Terug
Naar boven