Fitness Seller

Viromone ( ???)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe ziet je kuurschema eruit?

RAYMOND72 zei:
Ik Ben 30 Train Nu 3 Jaar Ben Nu Een Week Bezig Met Viromone,
Testosteron. Maar Merk Nog Niets.
Ben 90 Kg
Vetperc= 7.4 %
Reacties Graag
heb je gisteren breezha's gedronken?

Opnieuw weer de veel gemaakte fout: Je vermeldt geen stats, geen voedingsschemaen helemáál niet hóeveel je gebruikt!

Virormone is TESTOSTERONE PROPIONAAT. Een test prop-only kuur is mij nog niet vaak voorgekomen. TEst prop moet namelijk regelmatig (elke, dan wel om de dag) gezet worden.
Maar mensen die er geen verstand van hebben en geen zin in onderzoek hebben, zien 'testosterone' op het doosje staan en denken ach, test is test!

Virormone is brits en wordt erg veel én goed gefaked.

Ik vermoed dat je zomaar wat hebt gekocht wat je is voorgehouden en wat je wel een goed spulletje leek. Mensen die weloverwogen kuren geven namelijk meteen de minimaal benodigde informatie zoals de hoeveelheden die ze nemen.

Laatst bewerkt:
RAYMOND72 zei:
Ik Ben 30 Train Nu 3 Jaar Ben Nu Een Week Bezig Met Viromone,
Testosteron. Maar Merk Nog Niets.
Ben 90 Kg
Vetperc= 7.4 %
Reacties Graag

Viromon moet je zeker om de dag zetten of elke dag en als het de echte is dan moet je binnen 1 a 2 weken wel wat merken en anders is het NEP.

Succes.

Om wat specifieker te zijn: BINNEN ENKELE DAGEN.

Proprionaat activeert zéér snel, het wordt zelfs in het uitgaansleven verkocht aan mensen die aan de recreatiedrugs gaan én na vele pillies en grammen nog behoorlijk willen erecteren en ejaculeren.
Shotje Prop aan het begin van de avond en de volgende ochtend, als de zon opkomt, kan hun lid ook herrijzen.

RAYMOND72 vbmenu_register("postmenu_239390", true);
Novice

Lokatie: KAMPEN

Train Al 5 Jaar
Weeg 90 Kg
Vetpercentage Van 9.4

[Afbeelding niet meer beschikbaar] 17th March 2004, 09:11 PM #1 RAYMOND72 vbmenu_register("postmenu_235362", true);
Novice

Lokatie: KAMPEN

Kuurtje Eerste??
Volgende Week Eerste Kuur.

Opmerkingen???

Zelfde gewicht als vorige week maar 2% minder vet, knap hoor :)
En hoe vaak ga je nog threads openen met dit soort onzinnige vragen ? Als je niet weet waar je mee bezig bent moet je gewoon niet aan AAS beginnen.

Er zijn heel veel fake Viromon's op de markt. De enioge waarvan ik weet dat die goed is, is die van Propiobolin van Unichem (Test prop 100mg/ml) dat uit China komt. Ik denk dat je niet om de dag zet, zou ik wel doen met een alcohol-based (IM). Maar ik vind dat je met 7,4 wel laag zit, je kan wel droge spiermassa willen, maar dan zal je toch ook de voedingsstoffen er voor moeten eten..

Bump van de maand.

Goede topickick.

Dit topic is 3 jaar oud kerel. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven