AndroidHealthClinic

Visolie verschil in prijs

ehh.. hell yeah

zeker als je geen vis eet en andere bronnen van omega 3

Goeie vraag......in 1999 ja!

Zijn Omega 3 supplementen eigenlijk hun geld waard ?

Moet je zelf bepalen, als je bijvoorbeeld 4x in de week vis eet en daarbij andere bronnen van omega 3 denk ik niet dat je het nodig hebt.

Eet je nooit vis in de week heb je het zeker nodig. (en als je ook geen andere goede omega 3 bronnen eet)

Eet je teveel omega 6 heb je omega 3 ook wel nodig...

Een tijd geleden heeft de consumentenbond Multi-vit&min getest. Die van het Kruitvat kwamen toen het best uit de test. En niet alleen prijs-kwaliteit verhouding. Maar ook volledigst spectrum vit&min, juiste inhoud opgave, juiste hoeveelheid, enz. En er werden een heleboel verschillende bekende en onbekende merken getest.
Ik vind meestal dat de mensen in die suppshops heel goed de fabrikanten na kunnen praten.

Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt. Heb je zelf de Consumentengids? Ik wel en daarin zakten vorig jaar de multi's van het Kruidvat door het ijs.

Ik heb hier de gids van mei 2006 voor me liggen, met een test van verschillende vitaminentabletten, ook multi's. Op pagina 64 worden drie Kruidvat-producten genoemd die in de test zo traag uiteenvallen dat - ik citeer - 'daardoor de kans bestaat dat zij de uitgang vinden voordat de gebruiker er heeft uitgehaald wat erin zit'. Ook meldde een van de leden dat er getik klonk bij het legen van het chemisch toilet van de camper: bleken onverteerde multivitaminentabletten te zijn. Staat niet bij om welk merk dat ging. Maar de Consumentenbond waarschuwt in elk geval voor dit verschijnsel bij Kruidvat Multi A-Z Compleet, Kruidvat Kalk & Vitamine D3 en Kruidvat Vitaal Zwanger. Ook diverse tabletten van DA en Sunwell hebben dit probleem.

Het verbaast me niets.

• Topic Starter Topic Starter
Het is dus wel aan te raden om een beetje voor kwaliteit te gaan zie ik... denk dat ik zowieso de multi neem van xxl en visolie moet ik nog even zien.

Kan je ook meteen de omega3 nemen van xxl (olimp)....

wat draagt visolie precies bij? helpt het het herstel te versnellen en bij de spieropbouw?

wat draagt visolie precies bij? helpt het het herstel te versnellen en bij de spieropbouw?

Merkbaar positief effect op de spieropbouw lijkt me te verwaarlozen. Of laat ik het zo zeggen, daarvoor zou ik ze niet slikken. Omega-3 slik je voor je gezondheid.

Omega-3 vetzuren - Wikipedia

Wat betreft de kwaliteit van visolie zou ik zeker voor een zo zuiver mogelijk product gaan. Ik gebruik zelf de capsules van Glucosamine.com die gezuiverde Marinol C-38 visolie bevatten.

Power Supplements

Terug
Naar boven