Fitness Seller

Vitamine b12 Injects

Little Daddy

Monstrous Giant
Waardering
711
Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik ben nogal moe, duizelig en meer symptomen wat het mij moeilijk maakt om te trainen. Heb op internet gezocht en ik kan weinig b12 binnen krijgen. Ik eet amper vlees en alleen maar kip waar heel weinig b12 in zit. Verder alleen havermout en rijst etc.

Schrijft je huisarts ook dit makkelijk op recept?

Is een speciaal topic over + is vrij verkrijgbaar, no doc needed.

Werkte je niet in een apotheek?

haha , ik doe nu al een jaar 2 weeks on en off, hier in belgië krijg je het even gemakkelijk als een hoestsiroop.
1 ampulle eod , na 3 dagen krijg ik al vreetbuien. De energie is er ook wel. Maar ik doe het vooral voor de vreetbuien.

Injecties zijn alleen nodig als je maag geen intrinsic factor aanmaakt, als jij door voeding een tekort hebt moet je of meer/beter eten of gewoon pillen halen

Injecties zijn alleen nodig als je maag geen intrinsic factor aanmaakt, als jij door voeding een tekort hebt moet je of meer/beter eten of gewoon pillen halen

b12 pillen worden nauwelijks opgenomen....totaal niet te vergelijken met b12 injects...
Daarnaast kan je nooit hoeveelheid b12 binnen krijgen dmv voeding die je injecteerd.

Daarnaast is een bb dieet nou eenmaal niet zo divers.

Denk eerst na voordat je onzin uitkraamt.

b12 pillen worden nauwelijks opgenomen....totaal niet te vergelijken met b12 injects...
Daarnaast kan je nooit hoeveelheid b12 binnen krijgen dmv voeding die je injecteerd.

Ik kraam onzin uit? Verklaar jezelf eens

Edit: zie net dat je pas lid bent geworden, leuk

• Topic Starter Topic Starter
haha , ik doe nu al een jaar 2 weeks on en off, hier in belgië krijg je het even gemakkelijk als een hoestsiroop.
1 ampulle eod , na 3 dagen krijg ik al vreetbuien. De energie is er ook wel. Maar ik doe het vooral voor de vreetbuien.