XXL Nutrition

Vitamine pillen tegen Acne

droge lippen, huid en slijmvliezen. Dit kan worden behandeld met lippenzalf
verminderde traanproductie (veroorzaakt irritaties aan het oog). Lenzen kunnen vervangen worden door een bril
zonovergevoeligheid. UV-stralen kunnen schadelijke gevolgen veroorzaken.
verhoging van het vet- en cholesterolgehalte
gestoorde leverfunctie
tijdelijke haaruitval (in sommige gevallen langdurig)
gewricht- en spierpijn
psychische problemen, depressies, zelfmoordneigingen

Ik gebruik de creme variant, dus differingel en daar zijn geen bijwerkingen bij! is hetzelfde als rao alleen breng je dit plaatselijk aan op je lichaam. Ben je bang voor de bijwerkingen gebruik dan de creme. Ik reageer niet voot niks in dit topic ;) ik heb het zelf gebruikt en na 1 maand smeren wordt de acne minder en na een half jaar smeren ben je bijna van de acne af.

Beste forum lezers,

Ik heb best wel last van Acne in me gezicht, totaal niet op me lichaam maar alleen op me gezicht.
Nu lees ik er erg veel over maar het is toch vrij moeilijk te vinden wat je best kan gebruiken vanwege dat elke huid toch apart is.

Nu heb ik ergens gelezen dat vitamine b100 en vitamine a pillen goed tegen acne zijn.
Nu was me vraag weten jullie wat meer over en is niet schadelijk om te gebruiken lichamelijk en voor trainen.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Met vriendelijke groet

bosje

Nou echt echt goed lijkt me niet vit B kun je wel nemen, te veel plas je toch weer uit, maar vit A is te veel schadelijk, althans kans op vitamine vergiftiging

Isotretinoïne behoort tot een groep geneesmiddelen die bekend staat onder de naam retinoïden. Retinoïden zijn afgeleid van vitamine A.
Dus de A van Roaccutane krijg niet zomaar een vergiftiging van hoor anders was ik nu al dood & o.a Masallah & Snakeman. :)

Laatst bewerkt:
Nou, qua gezichtsreiningen werkt Niveau Peeling bende erg goed bij mij. Krijg er een glad huidje van....

ff op terug te komen..

Wat zijn de gevolgen van een teveel aan vitamine A?
Te veel vitamine A kan leiden tot 'hypervitaminose A' (van het Griekse 'hyper' = te veel). Symptomen zijn onder meer gebrek aan eetlust, verminderd gezichtsvermogen, hoofdpijn, misselijkheid, vermoeidheid, duizeligheid, spierpijn, oogafwijkingen, haarverlies en/of roodheid en schilferen van de huid. Een langdurige overdosering van vitamine A kan ontstaan als je gedurende een langere tijd meer dan 3000 microgram/dag gebruikt. Dit staat gelijk aan het eten van meer dan negen sneetjes brood met leverpastei per dag. Tijdens de zwangerschap kan een teveel aan vitamine A bij daarvoor gevoelige personen de vrucht beschadigen. Daarom wordt het gebruik van lever tijdens de zwangerschap afgeraden. Lever bevat per 100 gram namelijk al 11.000 microgram vitamine A, ver boven de veilige bovengrens van 3000 microgram

vitaminepaultje geeft vanavond wel antwoord!;)

• Topic Starter Topic Starter
Maar is goed op heel weinig maar tog iets vitamine a en b100 te nemen?

kerel ik zeg je 1 ding ga niet zelf lopen aankloten met vitamines, biergist , zink etc.
Dit resluteert vaak in weinig/geen resultaat en een lege portemonnee.
Ga gewoon eff langs de dokter

Precies...;) & maak een afspraak met de Dermatoloog je enige optie !

kerel ik zeg je 1 ding ga niet zelf lopen aankloten met vitamines, biergist , zink etc.
Dit resluteert vaak in weinig/geen resultaat en een lege portemonnee.
Ga gewoon eff langs de dokter

ja,en als de dokter ergens weinig verstand van heeft is het wel vitamines en voedings supp. hahahahahahahha:D

acne in je gezicht?

hoe komt dat zo???

vitaminepaultje geeft vanavond wel antwoord!;)

Re: vitame b, voor sneller huid herstel ?

--------------------------------------------------------------------------------

Je moet eerst zorgen dat de basis goed is,de basis is een goede A merk multy,waar al heel veel in zit(sterke b complex/zink/vit c/e/a).
Merken?...Solgar/essential organics/ortica/more than a multiple...en nog vele anderen.
Als de multi na een week niet voldoende resultaat geeft,kun je idd aan omega3/6/9,darm flora supplementen(acidophilus oa)en naar 3 liter bronwater per dag gaan.

jah man ik heb 60 euro vandaag uit besteed en ze zijden dat goed was hoop maar probeer maar eerst even kan niet veel kwaad als je maar niet over dozes heen gaat

Nou als je 60 euro hebt betaald voor een multi vitamine heb je wel een hele goeie of heel veel kan ook natuurlijk, maar in ieder geval succes...

Ik heb 1 potje met Vitamine a en vitamine b100 waren 40 euro per stuk en cleaner gehaald zonder alcohol 20 euro

hopen dat acne nu wat beter gaat

Er is maar 1 middel dat echt werkt tegen acne...Roaccutane.

Ja inderdaad!
Stond wel in de beschrijving dat je je niet mocht voortplanten in de tijd dat je deze pillen gebruikte ;)(zo heavy was dat spul) maar werken deed het ja!

Van grindtegel naar een gaaf gezichtje met Roaccutane :D

jah man ik heb 60 euro vandaag uit besteed en ze zijden dat goed was hoop maar probeer maar eerst even kan niet veel kwaad als je maar niet over dozes heen gaat

echt een beetje dom , ga gewoon naar de dokter verzekering betaalt toch.
Beetje zonde van je geld en tijd.

Terug
Naar boven