MuscleMeat

Vitamine & Pre-workout

Willy6

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
98kg
Vetpercentage
20%
Ik ben op zoek naar een goede vitamine die je op de website van Body en Fitshop kunt bestellen. Het liefst 1 die je 1x per dag moet innemen. Gebruik momenteel die van XXL.

En ik zoek een pre-workout zonder al teveel caffeine. Heb al creapure of ON creatine in mijn winkelmandje? Zit er over te denken om Amino Energy te nemen van ON. Hebben jullie ervaring met deze producten?

Kocht voorheen bij XXL maar mijn voorkeur gaat nu uit naar B&F;)

Creapure werkt bij mij prima.

Vitamine heb ik sport en vitaliteit(deze moet je wel 3keer per dag volgens de verpakking) maar ik neem er 1. Of je neemt bodybuilding vitamine pack(wel wat duurder)

Pre-workout heb ik niet veel ervaring mee. Alleen noxi-pro (vind ik te heftig) en star! waar ik niks van merk.

• Topic Starter Topic Starter
Prijs is niet echt een probleem maar wil ook weer geen onnodig geld uitgeven:p

Koop het liefst het beste wat er is.

Aan de ene kant is het makkelijk dat ik bv alles van ON koop. Maar aan de andere kant hoor ik van Creapure is de beste creatine en ON de beste vits enzovoort.

Over die preworkout ik ben echt naar iets opzoek die wel een beetje energie geeft maar niet meteen zo'n pepmiddel die vol met caffeine zit. Word daar altijd misselijk van zelfs bij de laagste dosering. Tenzij het caffeine is uit groene thee.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil toch een beetje uitkijken met vitamine b6 aangezien dat nadelen kan hebben ;

Hoge doseringen vitamine B6 kunnen leiden tot afwijkingen aan het zenuwstelsel. Daarnaast kan lichtgevoeligheid of een verslechtering van de geheugen- en denkprocessen optreden.

Maar dat zouden wel hele hoge doseringen zijn.

Doe wel gewoon die Optimen en dan 1 per dag.

Verder heeft iemand ervaring met creatine en amino energy van Optimum Nutrition?

Optimum is een top merk, kwaliteit is goed. Je betaald wel wat meer dan gemiddeld.

Terug
Naar boven