XXL Nutrition

vitargo van www.myprotein.co.uk

jams

Competitive Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m93
Massa
108kg
ik heb op deze site:
http://www.myprotein.co.uk/bulk-powders/carbohydrates/vitargo-pure/

vitargo gevonden aan een erg lage prijs. die prijs is dan ook het probleem. ze is te laag. ik heb geen problemen met lage prijzen maar een extreem lage prijs is soms wel een teken van slechte kwaliteit. heeft iemand ervaring met de producten van deze site? of met vitargo van deze site?

en wat is het verscheil met dit?
http://www.myprotein.co.uk/bulk-powders/carbohydrates/waxy-maize-starch/ beide zelfde product maar andere maker of zit ik hier serieus mis?

de prijs is hoger dan dextrose maar om eerlijk te zijn ik heb er het geld wel voor over. ik neem creatine voor de training dus dus als ik vitargo mengel met creatine heb ik de suikers om het beter op te nemen en na de training zou ik heb gebruiken voor te mengelen met whey.

welke dosering zouden jullie pre aanraden? ik denk aan 30 gr na de training maar heb geen idee hoeveel voor:s

Laatst bewerkt:
Vitargo is een merk dus vitargo = vitargo.

Er is ook nog waxy maize ..dat is hetzelfde alleen dan nog goedkoper. Ook hier in NL verkrijgbaar bij oa xxl en bodyenfitshop

Onderaan zie je staan: "Vitargo® is manufactured using a patented process by Lyckeby Starch in Sweden. Vitargo® is a registered trademark." Dit geeft aan dat Vitargo altijd volgens hetzelfde procedé gemaakt is, anders mag het zich geen Vitargo noemen.

Waxy Maize is niet volgens dat procedé gemaakt. Of waxy maize en Vitargo dezelfde eigenschappen hebben verschillen de meningen.

• Topic Starter Topic Starter
Onderaan zie je staan: "Vitargo® is manufactured using a patented process by Lyckeby Starch in Sweden. Vitargo® is a registered trademark." Dit geeft aan dat Vitargo altijd volgens hetzelfde procedé gemaakt is, anders mag het zich geen Vitargo noemen.

Waxy Maize is niet volgens dat procedé gemaakt. Of waxy maize en Vitargo dezelfde eigenschappen hebben verschillen de meningen.

zoals men mama me altijd al heeft gezegd altijd de kleine lettertjes lezen! thx voor de opmerkingen. en kwa dosisen?

Terug
Naar boven