Fitness Seller

Aankondiging Vliegende Hollanders: Sterren springen van de ski schans. (20:30 - 22:30 uur)

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Sterren met glans van de schans

Koert-Jan de Bruijn is een van de BN'ers die zaterdag zijn leven riskeert om met glans van de schans te glijden. "Het programma is er niet bij gebaat als mensen hun nek breken."

koertjan_schans_klein.jpg

Heel Nederland zit al weken met smart te wachten op de achttien dappere bekende Nederlanders die gaan schansspringen. Een van die deelnemers is Koert-Jan de Bruijn. Hij was direct enthousiast toen hij werd gepolst voor de show. “Ik vind wintersport gewoon het allerleukste wat er is. Daar is dit natuurlijk de overtreffende trap van. Je moet het wel even overleggen, maar ik werd er meteen warm van. Ik krijg nu de kans iets te leren wat je gewoonlijk nooit leert.”

Ramptoerisme
Koert-Jan ligt niet wakker van het feit dat hij straks wellicht het middelpunt is van ramptoerisme. “Ik vind het niet vervelend. Ik ben er wel met m’n volle verstand aan begonnen. Als er een keer iemand valt is dat best leuk om te zien, laten we eerlijk zijn. Het programma is er echter niet bij gebaat als mensen hun nek breken en ernstig letsel hebben. Gelukkig hebben we heel professionele begeleiding en heb ik op geen enkele manier het gevoel dat we gepusht worden.”

‘Mooi meegenomen’
Waar menig BN’er de sensatieshow van SBS 6 gebruikt om zichzelf in de kijker te spelen, gaat die vlieger voor Koert-Jan niet op. “Dat is voor mij geen overweging geweest. Het allerbelangrijkste is dat je iets doet wat bij je past. Het is leuk meegenomen als het programma goed scoort. Ik doe dit niet omdat ik denk dat er weer andere dingen van komen. Het is wel mooi meegenomen, dat zeg ik eerlijk.”

Op dit moment maakt Koert-Jan af en toe items voor Koffietijd!. “Het zou leuk zijn als er in het voorjaar weer het een en ander komt. Daar lijkt het wel op, maar er is nu nog niets concreet.

Maar eens kijken hoe de B-garnituur zijn nek breekt vanavond :)

http://www.tvgids.nl/artikel/55040/Sterren_met_glans_van_de_schans/

Laatst bewerkt:
+1

leedvermaak is altijd prima.

Ben benieuwd wat dit weer wordt. Echt veel slechter dan t springen kan niet dat is het enige voordeel dat ze momenteel nog hebben.

Zie ze t liefst 'mooi' hun nek breken inderdaad.

Zag van de week op powned, Dean Sanders wat een ongelofelijk kwal. Hij mag van mij best op zijn hoofd vallen.

Wat een pauper-programma's maakt dat SBS ook en dat allemaal voor simpel SBS6-volk. Ze zouden ze af moeten schieten.

• Topic Starter Topic Starter
Pownieuws is dan ook een k*t programma dat probeert om bij iedereen het bloed onder zijn nagels vandaan te halen en zo ongepaste reacties uit te lokken. Het kan af en toe wel grappig zijn maar informatief is het zeker niet.
Ik kan best begrijpen dat Dean zo reageert op die belachelijke vragen hoor..

Hopelijk gaat er snel iemand dood en zijn we af van dat ''sterren vouwen papieren vliegtuigjes'', ''sterren leggen parket'' en ''sterren spelen didgeridoo'' meuk.

Hoge sprongen trouwens

Hopelijk gaat er snel iemand dood en zijn we af van dat ''sterren vouwen papieren vliegtuigjes'', ''sterren leggen parket'' en ''sterren spelen didgeridoo'' meuk.

:thumbs: ik snap uberhaupt niet wie het in godsnaam in zijn/haar hoofd heeft gehaald om deze figuren sterren te noemen.

Had liever Patty Brad op haar plat op haar bek zien gaan met dit programma dan met ''sterren springen met hun vette harses plat in een zwambad'' :roflol:

Ik hoorde in de wandelgangen dat Patty wel uitgenodigd was, maar niet los van de grond kwam bij de sprong, en het programma helaas heeft moeten verlaten.

Pownieuws is dan ook een k*t programma dat probeert om bij iedereen het bloed onder zijn nagels vandaan te halen en zo ongepaste reacties uit te lokken. Het kan af en toe wel grappig zijn maar informatief is het zeker niet.
Ik kan best begrijpen dat Dean zo reageert op die belachelijke vragen hoor..

Ach wat een bullshit die kerel heeft totaal geen zelfspot. Walgelijke reactie van een narcist meer is het niet.

Simpele televisie, met simpele mensen, voor simpele mensen.

Je bent imo niet helemaal 100% in je kop als je van zon schans afspringt zonder t*ring veel ervaring..

Terug
Naar boven