AndroidHealthClinic

Aankondiging Vliegende Hollanders: Sterren springen van de ski schans. (20:30 - 22:30 uur)

Ze zouden dat geld beter kunnen geven aan mensen om het programma te kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Wie is die n*ger

haha wat een programma :roflol:

Faka dat is keizer G. Jwz n**ga

Zag die reclame al met Emiel Ratelband. Oh Oh ...wat haat ik die kerel. Meest irritante Nederlander ooit. Heb zelfs een tijdje gedacht dat hij al dood was. Omdat ik hem de laatste jaren nooit op tv meer zag. Blijkbaar had hij weer wat centen nodig. Triest programma ook.

Check anders eens als je tijd hebt op yt Emile Ratelband bij het Zwarte Schaap. Is ook lache

keizer is een baas.

Ik zag een klein stukje, maar die jury cijfers gaan ook echt nergens over he. Altijd maar met 8en, 9ens en 10en strooien. Was bij Sterren dansen op het ijs ook het geval, wat ik ervan heb gezien.

Waarom wordt hier aandacht aan besteed? Graag zo snel mogelijk vergeten en dit domme programma een snelle dood laten sterven...

Pownieuws is dan ook een k*t programma dat probeert om bij iedereen het bloed onder zijn nagels vandaan te halen en zo ongepaste reacties uit te lokken. Het kan af en toe wel grappig zijn maar informatief is het zeker niet.
Ik kan best begrijpen dat Dean zo reageert op die belachelijke vragen hoor..

Powned heeft nu eenmaal deze vorm van 'journalistiek'. Maar er zijn genoeg instanties geweest van interviews die heel luchtig waren gewoon omdat mensen zelfspot hadden. Deze meneer Saunders(wiens carrière inderdaad in het slop zit) moet dan meteen gaan dreigen, gewoon omdat het een debiel eerste klas is die vrij hoog over zichzelf denkt. Maar eigenlijk is het maar een straatjongetje die op zijn broertje zijn succes meeliftte in een ander programma, want zingen kan die jongen niet. Voor hem staat dan inkomsten gelijk aan succes en hoe meer centen je hebt, des te meer succes. Als je zo iemand anders de grond in probeert te boren ben je niet meer dan een zielig hoopje stront.

Mooi gezegt Sjaak. Hij is nog minder dan stront.

Die Bibi is trouwens potverdomme wel een geil ding

Powned heeft nu eenmaal deze vorm van 'journalistiek'. Maar er zijn genoeg instanties geweest van interviews die heel luchtig waren gewoon omdat mensen zelfspot hadden. Deze meneer Saunders(wiens carrière inderdaad in het slop zit) moet dan meteen gaan dreigen, gewoon omdat het een debiel eerste klas is die vrij hoog over zichzelf denkt. Maar eigenlijk is het maar een straatjongetje die op zijn broertje zijn succes meeliftte in een ander programma, want zingen kan die jongen niet. Voor hem staat dan inkomsten gelijk aan succes en hoe meer centen je hebt, des te meer succes. Als je zo iemand anders de grond in probeert te boren ben je niet meer dan een zielig hoopje stront.

Het is maar net wat je journalistiek noemt, er wordt nooit iets zinnigs gezegd. Het enige wat er gebeurd is dat Pownieuws voordurend probeert om mensen uit te loggen en sommige mensen trappen nu eenmaal in de val. Op het moment dat iemand in zo een val bracht heeft pownieuws een groot succes behaald: hun missie is geslaagd. Wat wordt de kijker er wijzer van? Niks, hij heeft alleen even gelachten.
Niet dat dat iets slechts is ofzo, maar soms gaat pownieuws gewoon wat te ver.
Het gaat bij hun niet om nieuws geven, maar om mensen af te zeiken. Dit is natuurlijk goed voor de kijkcijfers (tenminste wat betreft een bepaalde doelgroep).

En wat betreft Dean Saunders, hij lift inderdaad mee op het succes van zijn broer, en ik ben ook geen fan van die man. Alleen nog steeds kan ik het best begrijpen dat je boos kan worden als iemand zulke onzinnige vragen aan je gaat stellen.

ik krijg hier verschillende oogziektes van

Ik word er verdrietig van..

is er al iemand doodgevallen?

Terug
Naar boven