BramK
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag die reclame al met Emiel Ratelband. Oh Oh ...wat haat ik die kerel. Meest irritante Nederlander ooit. Heb zelfs een tijdje gedacht dat hij al dood was. Omdat ik hem de laatste jaren nooit op tv meer zag. Blijkbaar had hij weer wat centen nodig. Triest programma ook.
25.000 euroMisschien om dit
Vliegende Hollanders verdienen 25.000 euro
http://www.telegraaf.nl/prive/21314527/__25.000_euro_Vliegende_Hollanders__.html
WTFPownieuws is dan ook een k*t programma dat probeert om bij iedereen het bloed onder zijn nagels vandaan te halen en zo ongepaste reacties uit te lokken. Het kan af en toe wel grappig zijn maar informatief is het zeker niet.
Ik kan best begrijpen dat Dean zo reageert op die belachelijke vragen hoor..
Powned heeft nu eenmaal deze vorm van 'journalistiek'. Maar er zijn genoeg instanties geweest van interviews die heel luchtig waren gewoon omdat mensen zelfspot hadden. Deze meneer Saunders(wiens carrière inderdaad in het slop zit) moet dan meteen gaan dreigen, gewoon omdat het een debiel eerste klas is die vrij hoog over zichzelf denkt. Maar eigenlijk is het maar een straatjongetje die op zijn broertje zijn succes meeliftte in een ander programma, want zingen kan die jongen niet. Voor hem staat dan inkomsten gelijk aan succes en hoe meer centen je hebt, des te meer succes. Als je zo iemand anders de grond in probeert te boren ben je niet meer dan een zielig hoopje stront.