MuscleMeat

vloeibare d-bol

rikkie

Cool Novice
Waardering
0
heeft er iemand ervaring met methadienon van mecca 25mg/ml, zwarte markt productie (betrouwbaar,voor zo ver dit mogelijk is)goede resultaten of niet? ???

als die goed is ... is die goed.. de resultaten liggen van jezelf af..

ik zou zelf eerder van een betrouwbare bron goeie tabs kopen ... en die desnoods zelf vloeibaar maken (zie de thread hier over)... is volgens mij makkelijker dan goede vloeibare dianabol zo kant en klaar te krijgen...

eddycaminos zei:
ik zou zelf eerder van een betrouwbare bron goeie tabs kopen ... en die desnoods zelf vloeibaar maken (zie de thread hier over)...

waar staat die thread? ik weet wel een thread staan waarin staat hoe je tabletjes vloeibaar maakt om te drinken maar niet om te spuiten want daar is je grondstof geen gemalen tabletjes.

er is verschil tussen de chines IP en de tjechische (geloof tjechische)

skydirk zei:
waar staat die thread? ik weet wel een thread staan waarin staat hoe je tabletjes vloeibaar maakt om te drinken maar niet om te spuiten want daar is je grondstof geen gemalen tabletjes.

Kan ook lekker zijn......bindmiddel spuiten :D

Leviathan zei:
Kan ook lekker zijn......bindmiddel spuiten :D

ohh mij hebben ze altijd verteld je kon die tabs ook gewoon vloeibaar maken... mooi gaar dan bindmiddel spuiten :p

oeps my bad sorry..

zie je maar hoe snel het fout kan gaan door slechte adviezen... :D

Jongens..waarom zou je dbol gaan spuiten als je het ook kan slikken??

D.W.

wil nie bijdehand doen maar waarom slikken als je ook kan injecteren.?

Waarom zou je tabletten eerst vloeibaar maken om het daarna te injecteren bedoel je...originele orale dbol is volop aanwezig op de zwarte markt..dan ga je je toch niet wagen aan een injecteerbare versie die jaren gelden via de vee arts uit Duitsland verkrijgbaar was??

Rico

Tja met injecteren van dianabol zou je lever wel wat minder te lijden hebben.[/QUOTE]

d8t ik ook ja?... injeteren is toch altijd beter dan oral...

maargoed... ik zeg ook altijd tegen gasten waarom pak je toch 25mg dbol per dag als je op 50 zeker weten groei.. :p

Terug
Naar boven