XXL Nutrition

Vloeistof in bovenste deel van ampule.

Methyltren

Cool Novice
Waardering
5
Hoe krijg je dit het makkelijkste weer naar beneden?
Loop er nu een beetje mee te k*tten.

Het zit zegmaar in het deel van de ampule waar je het af moet breken.

licht tikken met je vinger op de top?

heb nooit ampule maar die paar druppels dat maakt echt geen reet uit anders die aknt ook met naald opzuigen?

• Topic Starter Topic Starter
Met je vingers tikken helpt niet.
Heb hem inderdaad maar open gebroken, kost 1 of 2 druppels maar is niet anders, de rest ook uit die kant opgezogen.

Als er een betere manier is hoor ik het graag.

Warm maken al geprobeerd? bakje warm water. Kans dat dan die druppels wel uit de hals van de ampulen naar beneden lopen. Ik ken alleen B12 ampules en dat is water, dan heb je dat niet.

Warm maken al geprobeerd? bakje warm water. Kans dat dan die druppels wel uit de hals van de ampulen naar beneden lopen. Ik ken alleen B12 ampules en dat is water, dan heb je dat niet.
Hmm zal ik de volgende keer is proberen, thanks voor de tip.

Recht vastpakken en met de onderkant tegen de tafel aantikken. Works every time

heb nooit ampule maar die paar druppels dat maakt echt geen reet uit anders die aknt ook met naald opzuigen?

Als je nooit met een ampule hebt gewerkt hoezo geef je dan advies? Als de helft van de vloeistof boven zit en je gaat de ampule breken dan verlies je de helft, of meen je dat je glas precies in tweeën kan breken?

OT: Gewoon de bovenkant vastpakken en tegen de rand van de tafel aantikken, gaat t automatisch na beneden.

Hier heb ik wat aan, thanks mannen!

Als je nooit met een ampule hebt gewerkt hoezo geef je dan advies? Als de helft van de vloeistof boven zit en je gaat de ampule breken dan verlies je de helft, of meen je dat je glas precies in tweeën kan breken?

OT: Gewoon de bovenkant vastpakken en tegen de rand van de tafel aantikken, gaat t automatisch na beneden.

joh als of er ml in blijven hangen en dan heb ik het nog niet eens over de werkende stof die er bij zit:rolleyes:

en anders gewoon je naald aan allenbij de kanten opzuigen

joh als of er ml in blijven hangen en dan heb ik het nog niet eens over de werkende stof die er bij zit:rolleyes:

en anders gewoon je naald aan allenbij de kanten opzuigen

Soms zit de helft van de vloeistof boven in de ampul, ga jiij hem dan ff lekker open breken. ???
En de vloeistof aan allebij de kanten opzuigen yeah right, zeg dan gewoon niks.

Ik heb hier ook ampullen liggen, als ik 1x goed hard schud zit alles weer netjes op z'n plaats.
Als je hem eerst warm maakt gaat het nog makkelijker.

Dan kan je ook niet weten dat het geen 'paar' druppels zijn. 1/3de van je ampul kan daar zitten.

Voor de topicstarter; zoals ze hier al gezegd hebben, gewoon tikken met je vinger.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 06:50 ----------

Met je vingers tikken helpt niet.
.
Op de juiste manier werkt dit altijd....vreemd dan het niet lukt. Tikken zoals je iemand tegen zijn oor zou tikken. Een zweepslag met je vinger als het ware...:D

ik denk het,jij zegt het
ik kreeg laatst gewoon een rode kaart voor een opmerking zoals deze
was nog wel minder,ik noemde iemand een sissy boy,pfffffffffffff
net de kleuterschool hiero,niet schelden en vloeken aub,anders krijg je straf

Kaarten intereseren me geen moer kerel. Als ik niet gewenst ben, geven ze toch gewoon een ban, c if i care. Met die kaarten jagen ze alle goede leden weg, nono blijft over en geeft andere nono raad, dan heb je de boel weer onder controle rode gele, mij een biet. Als ik er nu nog 1-2 heb is het over voor mij. Ga me niet anders voorstellen dan ik ben, je kent me.

Kaarten intereseren me geen moer kerel. Als ik niet gewenst ben, geven ze toch gewoon een ban, c if i care. Met die kaarten jagen ze alle goede leden weg, nono blijft over en geeft andere nono raad, dan heb je de boel weer onder controle rode gele, mij een biet. Als ik er nu nog 1-2 heb is het over voor mij. Ga me niet anders voorstellen dan ik ben, je kent me.

+1000 da's gesproken Krieltje,zit ook al id kaartenclub,heb alléén ng

maar rode en gele..heb jij dubbele om te ruilen:D

Steek je hand nu eens in eigen boezem. In het verleden hebben wij al meermaals aangegeven je kennis zeer op prijs te stellen en aan het einde van dit bericht zal ik dat wederom doen.

Je werd zelfs tot superuser benoemd, helaas kon je niet met de 'macht' omgaan en je zou wel even zorgen dat leden die jou niet aanstonden verbannen zouden worden. Mede door dit soort actie's en jouw enorme lange tenen is het nooit wat geworden. Je voelde je gepasseerd omdat ik moderator werd. Nota bene heb jezelf om die reden je functie als poweruser neergelegd. Daarna hebben ik en Maus in het bijzonder, bepleit om jou een tweede kans als superuser te geven (omdat dit ter sprake kwam).

Je hebt alle pijlen om mij gericht en je probeerde op alle mogelijke manieren mij zwart te maken en te beledigen op dit forum (voor zover dit mogelijk is). Sindsdien heb je tevens geprobeerd hier een offensief te starten tegen het forumbeleid en in het bijzonder tegen mij. Desondanks heb ik mij niet laten verleiden om jou hiervoor kaarten te geven. Simpelweg omdat ik dat te makkelijk vond. En ik al helemaal niet wil dat iemand van mij kan zeggen dat ik niet objectief ben.

Neem nou de pm die jij mij enkele weken geleden heb verzonden, de inhoud van dergelijke post zijn typerend voor jou als persoon, je probeert me te raken, maar het doet me echt helemaal niets. Steek die energie lekker in een positieve bijdrage aan het forum.

Een goed lid is een lid die iemand op een normale manier kan benaderen / adviseren zonder hem daarbij de grond in te stampen of zonder in iedere zin crap, mong**l etc te roepen (hoe vaak moet het nog herhaalt worden). Het wil niet zeggen dat de grootmuil, de grootgebruiker, de gevestigde orde per definitie een goed lid is.

Jij probeert (met jou nog enkele leden) een beeld te schetsen van wat de intenties hier zijn van de moderators, hetgeen totaal niet staaft met de werkelijkheid. Wij zijn hier niet om goede leden weg te sturen. Iedereen is bekend met de regels en ongeacht 'status' zal men een waarschuwing of kaart krijgen wanneer men zich hier niet aan houdt. Volkomen normaal, immers we willen niet dat dit forum een stuurloos schip wordt.

Je moest eens weten, hoeveel wij achter de schermen door de vingers zien, leden tweede en derde kansen geven. Bijna alles wat hier beslist wordt gebeurt in samenspraak met alle moderators. Elke lid heeft hier dezelfde rechten en plichten. Dus stop met jammeren over jezelf anders voorstellen etc. Wat een gezeik. Ik heb nog steeds respect voor de kennis die jij deelt. Laat die kennis de boventoon voeren en laat die emoties wat meer op de achtergrond.

Groeten,
Navy

Netjes uitgelegd. +1

+2 !

helaas kon je niet met de 'macht' omgaan

Ja dat kryg je he macht corrumpeert......vooral als je er ni mee om kan gaan???????

Terug
Naar boven