Steek je hand nu eens in eigen boezem. In het verleden hebben wij al meermaals aangegeven je kennis zeer op prijs te stellen en aan het einde van dit bericht zal ik dat wederom doen.
Je werd zelfs tot superuser benoemd, helaas kon je niet met de 'macht' omgaan en je zou wel even zorgen dat leden die jou niet aanstonden verbannen zouden worden. Mede door dit soort actie's en jouw enorme lange tenen is het nooit wat geworden. Je voelde je gepasseerd omdat ik moderator werd. Nota bene heb jezelf om die reden je functie als poweruser neergelegd. Daarna hebben ik en Maus in het bijzonder, bepleit om jou een tweede kans als superuser te geven (omdat dit ter sprake kwam).
Je hebt alle pijlen om mij gericht en je probeerde op alle mogelijke manieren mij zwart te maken en te beledigen op dit forum (voor zover dit mogelijk is). Sindsdien heb je tevens geprobeerd hier een offensief te starten tegen het forumbeleid en in het bijzonder tegen mij. Desondanks heb ik mij niet laten verleiden om jou hiervoor kaarten te geven. Simpelweg omdat ik dat te makkelijk vond. En ik al helemaal niet wil dat iemand van mij kan zeggen dat ik niet objectief ben.
Neem nou de pm die jij mij enkele weken geleden heb verzonden, de inhoud van dergelijke post zijn typerend voor jou als persoon, je probeert me te raken, maar het doet me echt helemaal niets. Steek die energie lekker in een positieve bijdrage aan het forum.
Een goed lid is een lid die iemand op een normale manier kan benaderen / adviseren zonder hem daarbij de grond in te stampen of zonder in iedere zin crap, mong**l etc te roepen (hoe vaak moet het nog herhaalt worden). Het wil niet zeggen dat de grootmuil, de grootgebruiker, de gevestigde orde per definitie een goed lid is.
Jij probeert (met jou nog enkele leden) een beeld te schetsen van wat de intenties hier zijn van de moderators, hetgeen totaal niet staaft met de werkelijkheid. Wij zijn hier niet om goede leden weg te sturen. Iedereen is bekend met de regels en ongeacht 'status' zal men een waarschuwing of kaart krijgen wanneer men zich hier niet aan houdt. Volkomen normaal, immers we willen niet dat dit forum een stuurloos schip wordt.
Je moest eens weten, hoeveel wij achter de schermen door de vingers zien, leden tweede en derde kansen geven. Bijna alles wat hier beslist wordt gebeurt in samenspraak met alle moderators. Elke lid heeft hier dezelfde rechten en plichten. Dus stop met jammeren over jezelf anders voorstellen etc. Wat een gezeik. Ik heb nog steeds respect voor de kennis die jij deelt. Laat die kennis de boventoon voeren en laat die emoties wat meer op de achtergrond.
Groeten,
Navy