Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat gebeurd wel vaker. Kriel komt wel weer (hoop ik) Lees dit laatste stuk van dit topic nu pas doordat jij het weer even naar boven haalde. Wat een goede reactie van Navy! Vooral deze zin is mijn mening helemaal: "Ik heb nog steeds respect voor de kennis die jij deelt. Laat die kennis de boventoon voeren en laat die emoties wat meer op de achtergrond."
Kriel die zijn ervaring deelt is Kriel op zijn best. Kriel met lange tenen moet je met rust laten...dan is iedereen een sukkel, weten we allemaal niks en is niks goed....laat hem dan maar komt ie later weer terug in een beter humeur. Dagelijks leg ik mensen in de AAS sectie basiszaken uit zoals ik in dit topic met warm maken kwam als er teveel AAS in de ampul blijft en een ander uitlegt hoe je in 1x alles naar beneden tikt. Daar heeft iemand wat aan, ons allemaal mong*len noemen is zo weinig zinvol vooral omdat Kriel op bijna elke vraag wel een goed antwoord zou kunnen hebben. Maar ik herken de irritatie soms wel na de 1000x een beginnersvraag die je in een minuut kan vinden (geld niet voor deze vraag btw)