AndroidHealthClinic

vloeistof uit spier tijdens aspireren

Schwarzenegger2

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Hallo

Ik was vandaag bezig met het injecteren van m'n dosis, en bij het apireren trok ik m'n spuit ineens voel met een wit-achtig goedje. Het vormt een bel in de spuit. Het is géén bloed. Het heeft iets pus-achtigs, maar ik heb totaal geen pijn in m'n been of iets dergelijks. Wat kan dit zijn?

het zou een ingekapselde injectie kunnen zijn. waarmee kuur je, hoe ziet je kuur eruit en injecteer je vaker op die plaats?

Roteren met je spot-injections bro.. of dieper injecteren! Is AAS wat niet opgenomen is en waarschijnlijk ingekapseld is!

• Topic Starter Topic Starter
Aan de stof te zien die eruit kwam zou dat heel goed kunnen! hoelang en hoeveel zou er ingekapseld kunnen zijn?

Ik kuur met sustanon 900/w boldenone 700/w

Ik prik gewoonlijk in m'n bovenbeen, en inderdaad vaak op dezelfde plaats

Man écht klote! straks zitten er 2 vails voor niks in

Roteren bro.. vanaf nu roteren.. elke keer een andere spier.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb even naar het topic van Sava gekeken, en het was een haast identieke vloeistof. Het zal dus gekapsuleerde AAS zijn van andere injecties. Wel klote.. Niet zozeer zonde van het spul maar ik krijg gelijk van die kuur-twijfels. Je gaat gelijk denken dat er al 10ml gekapsuleerd in je benen zit.

Maar goed, ik gebruik ipv blauwe naalden nu groene van 40mm.. Hoop dat 't daarmee opgelost is?

In ieder geval iedereen bedankt voor de snelle reacties, het zat me namelijk echt niet lekker..

gelukkig nog nooit meegemaakt.
@TS, gwn roteren. Pak je billen erbij. Komt allemaal goed.

als dat ingekapseld zit, hoelang blijf je daar last van hebben dan?

Als je nog niet veel gekuurd hebt .

Kan het dan bijvoorbeeld kwaad dat ja altijd in het bovenbeen injecteert als je EOD prikt?

Maar dan wel links en rechts afwisselen. Of is het beter van niet?

Ja dat kan kwaad. Roteren!!

mischien domme vraag maar wat is roteren

wisselen van spotinject. Dus de ene keer been, de volgende keer je bil, dan je andere bil enz. Zo krijgt elke plek een beetje rust

Goeie vraag, iemand antwoord?

In principe kan dit vrij lang blijven zitten (lees jaren). Zodra een niet lichaams eigen stof in het lichaam wordt gebracht en het lichaams afweermechanisme de stof niet kan afbreken (bijv. door locatie of volume) wordt het ingekapseld. Hiermee wordt de stof eigenlijk buiten het lichaam gebracht. Echter is het in sommige omstandigheden het geval dat de stof door oxidatie of hydrolysatie langzaam uiteenvalt en zo kan worden opgeruimd. De duur hiervan hangt af van de fase en locatie (bijv. meer bloed circulatie = meer contact met antilichamen). Het gehele precieze proces hiervan zal ik jullie niet mee lastig vallen.

In principe kan dit vrij lang blijven zitten (lees jaren). Zodra een niet lichaams eigen stof in het lichaam wordt gebracht en het lichaams afweermechanisme de stof niet kan afbreken (bijv. door locatie of volume) wordt het ingekapseld. Hiermee wordt de stof eigenlijk buiten het lichaam gebracht. Echter is het in sommige omstandigheden het geval dat de stof door oxidatie of hydrolysatie langzaam uiteenvalt en zo kan worden opgeruimd. De duur hiervan hangt af van de fase en locatie (bijv. meer bloed circulatie = meer contact met antilichamen). Het gehele precieze proces hiervan zal ik jullie niet mee lastig vallen.

Dus als de ingekapselde stof na een aantal maanden word afgebroken en deze nog werkzaam is zal deze opgenomen worden ofniet ?
Dan zou je maanden na je kuur nog grote schommelingen in je hormoonhuishouding kunnen ondervinden.

kan zoiets ook gaan ontsteken?

Dus als de ingekapselde stof na een aantal maanden word afgebroken en deze nog werkzaam is zal deze opgenomen worden ofniet ?
Dan zou je maanden na je kuur nog grote schommelingen in je hormoonhuishouding kunnen ondervinden.

Zou kunnen, echter hydrolyse en eliminatie van AAS kan in principe overal plaatsvinden. Dus na inkapseling gaat dit proces in mindere mate door, waardoor de AAS langzaam wordt afgebroken en zijn werking verliest.
Tevens vindt er tijdens een inkapseling proces een ontstekings reactie plaats (eigenlijk initieerd de intsteking de inkapseling zelfs). Macrofagen zullen na de bovengenoemde eliminatie de resttanten "opnemen", vandaar de "pus" vorming.

Terug
Naar boven