MuscleMeat

vocht probleem

Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
158kg
hallo
even een inleiding tav mijn probleem

ik doe al 21jaar aan krachtsport en bodybuilding,mijn opzet was dat ik in 2011 mee zou gaan doen met de sterkste man wedstrijden,ze hebben bij mij in 2009 melanoomkanker gevonden in een moedervlek(huidkanker,kwaadaardig)daar was ik goed van hersteld en was weer volop aan het trainen,nu hebben ze op 5dec 2010 een knobbel gevonden in mijn linker oksel,na verder onderzoek was het uitzaaing van huidkanker,in jan 2011 geopereerd en alles verwijderd zowel de lympfklieren als de poortwachten.nu is er geen behandeling voor,bestralen werkt niet en chemo ook niet.(dus eigenlijk terminaal)nu doe ik mee met een onderzoek in nijmegen voor medicatie tegen deze kanker,maar door de medicatie houd ik veel vocht vast,normaal is tussen de 30 en 35kg lichaamsvocht,bij mij schommeld het rond de 70kg.waardoor mijn totaal gewicht nu op 158kg zit,wat eerst dus 123kg was.nu ben ik weer aan het trainen wel lichter want ik mag geen blesuren krijgen aan mijn linkerarm.

weet iemand iets om het vocht kwijt te raken????
ps plastableten werken averechts ivm mijn medicatie.

gr michael

• Topic Starter Topic Starter
hallo dank je voor de info maar dit mag ik niet gebruiken ivm mijn hopelijke toekomstige medicatie tegen melanoom kanker,
heb je nog meer sugesties?

gr michael

Zou je dit best niet bespreken met je arts(en)? Dit is toch heel belangrijk, zou niet zomaar met middelen spelen.

Alvast heel veel sterkte toegewenst man!

Zou je dit best niet bespreken met je arts(en)? Dit is toch heel belangrijk, zou niet zomaar met middelen spelen.

Alvast heel veel sterkte toegewenst man!

Ik ben het helemaal met je eens.

Als je zoveel dingen niet mag i.v.m. medicatie, dan denk ik dat hier heeeeel weinig mensen zijn die wel weten wat je mag i.c.m. de medicatie die je krijgt. Vraag advies bij dokter of bij een apotheek.

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de berichten maar de doktoren zeggen alleen iedere keer het hoort erbij bij de medicatie,en ik wordt zo goed in de gaten gehouden met bloedprikken ed dat ik best zelf een beetje durf te experimenteren,mijn lichaam reageert en meteen op als ik iets eet of pak en hij is het er niet mee eens.

dus mochten jullie sugesties hebben dan graag.

alvast bedankt voor de moeite.

gr michael

Vitamine B6
Magnesium
Caffeine

Maarja hier ga je geen liters vocht mee verliezen, maar 't is wat.

Jeneverbes capsules?

in ieder geval succes ermee!

Terug
Naar boven