Fitness Seller

vocht vasthouden

kale heldenaar

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
7%
ik heb hier even een misschien domme vraag , is het mogelijk om het vocht wat je met de kuur krijgt na de kuur vast te houden en wat voor gevolgen zou dat hebben ??? weet niet of ik hem goed gepost heb gegroet

Zou kunnen, probeer het creatine monohydraat

daar komt je hogere bloed druk vandaag...das dus niet goed moet je ff kijken of i niet te hoog is!!!
wil je het vast houden kun je idd creatine nemen hou je ook iets van vast...maar vergeet veel zout eten niet...daar hou je ook erg veel vocht van vast!!!

Idd creatine is daar het middel bij uitstek voor

van creatine en van b.v. zout hou je vocht vast...als jij daar blij van word moet je het doen...hou wel je bloed druk in de gaten!!!

Euhm, waarom wil je vocht vasthouden?

Overigens is het geen domme vraag. Persoonlijk gooi ik er na de kuur ook altijd creatine mono tegenaan om de terugval in gewicht enigzins te onderdrukken. Creatine voert ook meer voedingsstoffen naar de spieren om te groeien. Goed idee dus om creatine in je nakuur te pakken.

• Topic Starter Topic Starter
dan zie ik er wat gezonder uit ivm me vorige leven

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

bedankt voor jullie reacties

ja maar is gewoon wat meer eten dan niet een betere optie om er wat voller uit te zien?.

dan zie ik er wat gezonder uit ivm me vorige leven

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

bedankt voor jullie reacties

Ben je getransformeerd van kale gabber naar kale bodybuilder? Goede keus:cool:!

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Zoals is gezegd is creatine the way to go. Neem dan wel de monydraat (waarschijnlijk heel verkeerd gespeld:p) versie.

Spelling is niet belangrijk.
Hoe hard je kan slaan is belangrijk.
Zie je zonder vocht eruit als een junk ofwa?

Terug
Naar boven