MuscleMeat

vochtafdrijver/vetverbrander

heavy8

Novice
Waardering
0
:eek::eek:hallo:eek::eek:

ik ben nieuw en val direct met de deur in huis,kunnen jullie me een goede vochtafdrijver en vetverbrander aanraden,alvast bedankt

kiwi + DNP

Waarom heb je een vochtafdrijver nodig ... sta je vlak voor een wedstrijd ?

10 kg gaan lopen en daarna 30 min in de sauna

4 weken kip, rijst en asperges dieet :thumb:

Stacker 7

carnitine met cafeine

hij is nieuw en ze beginnen meteen over dnp:haar::haar::haar::haar:

Brocolli, en er zijn nog wel enkele groente die vochtafdrijvend zijn

• Topic Starter Topic Starter
Waarom heb je een vochtafdrijver nodig ... sta je vlak voor een wedstrijd ?

om mooier afgelijnd te staan,want let op alles en doe ook cardio maar dien buik en de aflijningen laten lang op zich wachten en zo komen mijn spieren tenminste eens wat mooier uit

alvast bedankt

dan kan je beter eerst gewoon vet gaan verbranden...

:roflol:

Straks gaat ie googlen en gaat ie er op een of andere manier aankomen en toch gebruiken. Zo'n woorden moet je geen eens laten vallen in dit soort topics man. :haar:

als ie googled naar DNP komt ie meteen op sites waarin staat dat er doden zijn gevallen door DNP :P

om mooier afgelijnd te staan,want let op alles en doe ook cardio maar dien buik en de aflijningen laten lang op zich wachten en zo komen mijn spieren tenminste eens wat mooier uit

alvast bedankt

En dus gedehydrateerd door het leven gaan ... laatst ook zo'n heeeeel dun vrouwtje naast me in de drogist op zoek naar vochtafdrijvers.... *zucht*. Zij moest wat eten (force feeding wat mij betreft) en jij gewoon cutten. Dehydratatie is alleen nuttig voor een shoot of wedstrijd en werkt verder alleen maar negatief.

Arbuterol moet je gebruiken.
Gewoon googlen, verlies je ook vocht van.;)

Terug
Naar boven