Fitness Seller

Voeddingschema

Demian

Huge Freak
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Ik wil een voeddingschema in excel gaan maken, heb alleen 2 problemen

1. Ik eet elke dag wat anders in de avond
2. sommige dagen (trainen) neem ik wel en niet whey, maakt dat uit?
3. hoe komen sommige mensen aan zon excel bestand met alle voedingswaarden van alle producten?

Bedankt!

1. vraag aan je ouder(s) of ze wat regelmatiger willen eten, of dat ze dat voor jou willen maken of maak zelf je eigen avondeten.
2. In principe neem je whey in de ochtend zodra je wakker bent en zsm na het trainen, dit betekent dat je het eigenlijk op niet trainingsdagen alleen neemt met of voor je ontbijt
3. Volgens mij heeft iedereen Microsoft Excel op zijn pc staan, anders moet je dit even downloaden, als je het hebt over HOE mensen aan voedingswaarden en een schema komen, dit maak je simpelweg zelf door voedingswaarde's op te zoeken en daarmee kan je tevens deze sticky gebruiken:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingswaarden-voorbeeldschemas-24805/

Nee hij heeft het over dat je in excel een product kan kiezen, en dat de voedingswaarde er naast verschijnen enz. ;)

Zou het eig ook wel willen!

• Topic Starter Topic Starter
1. vraag aan je ouder(s) of ze wat regelmatiger willen eten, of dat ze dat voor jou willen maken of maak zelf je eigen avondeten.
2. In principe neem je whey in de ochtend zodra je wakker bent en zsm na het trainen, dit betekent dat je het eigenlijk op niet trainingsdagen alleen neemt met of voor je ontbijt
3. Volgens mij heeft iedereen Microsoft Excel op zijn pc staan, anders moet je dit even downloaden, als je het hebt over HOE mensen aan voedingswaarden en een schema komen, dit maak je simpelweg zelf door voedingswaarde's op te zoeken en daarmee kan je tevens deze sticky gebruiken:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingswaarden-voorbeeldschemas-24805/
1. in princiepe eten we wel altijdgezond, spinazie spaghetti macaroni rijst ofzo, maar niet vast iets...
2. Ik neem whey alleen voor het trainen - op trainingsdagen dus.
3. Ik had iemand gezien die had IN excel een uitklaptabel, daar stonden automatisch alle waardes in, met heel erg veel producten. dat bedoel ik

het zelf maken zonder die uitklaptabel is veel makkelijker dan je denkt.

heb der zelf ook 1 gemaakt vorige week zag er tegen op maar ging eigenlijk best goed en als je goed gelezen hebt lukt het ook wel.

en ik heb ook niet veel te zeggen over het avond eten maar probeer het er gewoon in te calculeren en de rest zo precies en goed mogelijk te toen.
en de shake neem ik ook alleen op trainings dagen

Ik heb er een gezien met meer dan producten alleen op de A...

succes? ;p

Hier heb je een Excel schema (zelfde als uit mijn handtekening)... succes

[Link niet meer beschikbaar]

Heb je misschien hier wat aan?

Maak er wat van. Ben benieuwd wat voor schema dat je gaat maken. Laat het even weten. Succes

Bijlagen

hallo mensen,
ik ben opzoek naar een voedingsshema voor Kracht!
ik wil alleen de buik doen voor de zomer,
ik fiets 2 uur perdag daarnaast doe ik 3x in de week voetbal.
ik ben redelijk verslaafd aan zoete dingen maar daar kap ik mee als ik een goed shema krijg! ik drink alles( shakes etc.) behalve rauw ei.
ik ben 16 jaar en ben 1.96 hoog. ik train elke dag buikspieren maar heb teveel vet.
wie helpt mij met een shema???

hallo mensen,
ik ben opzoek naar een voedingsshema voor Kracht!
ik wil alleen de buik doen voor de zomer,
ik fiets 2 uur perdag daarnaast doe ik 3x in de week voetbal.
ik ben redelijk verslaafd aan zoete dingen maar daar kap ik mee als ik een goed shema krijg! ik drink alles( shakes etc.) behalve rauw ei.
ik ben 16 jaar en ben 1.96 hoog. ik train elke dag buikspieren maar heb teveel vet.
wie helpt mij met een shema???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoeveel weegt een snee brood van de bakker? Hoeveel weegt een plakje kipfilet van de supermarkt? En rosbief?

Hebt gij gene weegschaal? lol
Das allemaal ongeveer 30 gram, kzou zeggen weeg het of lees de verpakking gewoon :p

Terug
Naar boven