XXL Nutrition

voeding en meer..

Uitdewind

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
94kg
Even voorstellen

Rob , 52 jaar oud , 191 cm

ik train gemiddeld 6 dagen per week onderstaand het trainingsschema
ochtend ritueel gem van 08.30 -10.00
dag 1 borst -biceps
dag 2 rug- triceps
dag 3 schouders
dag 4 benen
buik om de dag.

Avond ritueel gem van 2030 tot 21.30
5 tot 6 dagen per week 'cardio'
3 verschillende toestellen; Crosstrainer, Loopband en fietsen
Is nu nog niet echt veel, zit een verhaal aan vast maar zit nu op grofweg 3 maal 12 minuten (per toestel) en dan voor mijn doen intensief. Tijdsduur gaat per periode omhoog

Ben in 18 maanden tijd van 116 (de heineken aandelen zijn gezakt) naar 94 kilo gegaan op basis van gemiddeld zes keer per week bovengenoemd 'eigen' schema. Voeding aangepast, vooral op basis van de tijdstippen wat vooral inhoud dat ik in de avond veel minder eet en gedurende de dag gezonde kleine hoeveelheden Er is 1 uitzondering en dat is de periode van juli 2012 tm eind sept 2012, toen ben ik omgevallen en scheen het nodig te zijn om mij 'stants'( hartpatient grrr) te geven . Heb nu wel het idee dat de olie (om het even in auto termen te zeggen) beter loopt

Na operatie eigenlijk snel de draad weer opgepakt en zit nu sinds ca 2 maanden weer op bovengenoemd schema.
Ben eigenlijk redelijk tevreden over, gezien mijn fysieke staat, de resultaten maar de buik kan nog beter en die love handles...

Ik heb een vraagje over supplementen.
Wat nou wel en wat nou niet
Dit is wat ik op dit moment gebruik maar ik sta natuurlijk altijd open voor suggesties.
Glutamine 1499 (Olimp)
BCAA 1100
Optiforce 8T ( eiwitten)
Muscleforce (QNT)
T-100
Vitamine B-12
Vitamine C

Wat van bovenstaande is juist niet juist of zou vervangen kunen worden oor andere ??

Groet
Rob

Qua supps: ik zou gewoon een goeie multi vitamin pakken i.p.v. alle losse
Qua schema: niet optimaal
Je traint biceps en volgende dag rug (waarmee je biceps weer belast)
Borst op maandag -> triceps wordt belast
Dinsdag -> triceps belast
Woensdag -> triceps belast weer

Zou je trainingschema aanpassen een beetje :)

Ik zelf zou dan als schema doen:

Dag 1 borst -triceps
Dag 2 rug - biceps
Dag 3 benen
Dag 4 schouders
en dan rust

Even een vraagje omtrent je supps. De eiwitten van optiforce hoe zijn die bevallen? Ze willen ze bij ons in de sportschool gaan verkopen, maar niemand hier heeft er ervaring mee:P

gr

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wbt de supplementen af en toe door de bomen het bos niet meer zie... Die vindt dat goed en een ander weer wat anders. Heb eerst de Sportschool redelijk leeg gekocht en ben daarna maar eens op internet gaan zoeken en dat scheelt heel heel aardig in. de prijs. Ik ben trouwens overgestapt op bovengenoemd schema en dat lijkt er meer op ! Ik ga deze week met een personal trainer aan de slag omdat ik denk dat ik veel verkeerd doe, en dan vooral te veel. en daarmee bedoel ik ijzer in combinatie met cardio. Als het me bevalt dan ga ik voorlopig 3 tot 4 keer in de week met die personal trainer aan de slag, Deze trainer staat heel hoog aangeschreven.

Terug
Naar boven