XXL Nutrition

voeding in thailand... rijst rijst en nog eens rijst

Crypt666

Novice
Waardering
1
Ik woon sinds 2 maanden in het mooie thailand en ben sinds kort weer actief aan het trainen. Mijn enige probleem is de voeding!

Ik ben gewend veel bruin brood, muesli, melk en yoghurt te eten maar dat gaat hier niet...

Wat wel? ontbijt met rijst, pinda's, banaan, tomaat en vis/kip/ei erdoor
lunch hetzelfde, andere groente soms
Avondeten: aardappelen met vlees en groente
en voor het slapen gaan nog wat fruit met een visje en overgebleven aardappelen.
Tussendoor veel fruit: Mango's/jackfruit/pomelo/appel/watermeloen

Train bijna elke dag, dag armen en schouders, dag borst en rug en een dag waarop ik ga hardlopen op het strand en nog wat extra been oefeningen doe.

Is het voedsel wat ik zo eet voldoende? Zoniet wat moet ik erbij eten zonder de beschikking over het brood/melk/yoghurt/muesli te hebben?

Ik woon sinds 2 maanden in het mooie thailand en ben sinds kort weer actief aan het trainen. Mijn enige probleem is de voeding!

Ik ben gewend veel bruin brood, muesli, melk en yoghurt te eten maar dat gaat hier niet...

Wat wel? ontbijt met rijst, pinda's, banaan, tomaat en vis/kip/ei erdoor
lunch hetzelfde, andere groente soms
Avondeten: aardappelen met vlees en groente
en voor het slapen gaan nog wat fruit met een visje en overgebleven aardappelen.
Tussendoor veel fruit: Mango's/jackfruit/pomelo/appel/watermeloen

Train bijna elke dag, dag armen en schouders, dag borst en rug en een dag waarop ik ga hardlopen op het strand en nog wat extra been oefeningen doe.

Is het voedsel wat ik zo eet voldoende? Zoniet wat moet ik erbij eten zonder de beschikking over het brood/melk/yoghurt/muesli te hebben?

yeah.. alle zuivelproducten zijn er niet te betalen (relatief) maar brood hebben ze er toch? Ben er zelf maar 3 weken geweest maar mijn goeie buddy is definitief verhuisd naar Thailand (getrouwd met Thaise). Anders ne broodoventje kopen, kost niet veel en is ook niet veel werk om te maken.. dat ding kneed, rijst en bakt.. dat heeft hij ook..
die

vis vis vis vis en nog eens vis gaan eten. dikke eiwitten en kost niks daar

Ik zie het probleem niet dat je geen brood kan eten. Ik eet nooit brood, behalve in examenperiodes
Gewoon rijst met vlees of vis vreten

rijst is toch een goeie bron van koolhydraten

veel vlees of vis bij eten

Goeie tip die broodoven!:thumbs:

Je huidige voedig ziet er imo nu al redelijk goed uit.

Je voeding ziet er goed uit, ik weet niet waar je woont in Thailand, maar ik heb wel degelijk melk, brood, muesli, yoghurt en niet te vergeten potten Whey-eiwit en andere voeding supplementen gezien aldaar.

Maar rijst met kip/vlees/vis is erg goed.

Terug
Naar boven