Ik woon sinds 2 maanden in het mooie thailand en ben sinds kort weer actief aan het trainen. Mijn enige probleem is de voeding!
Ik ben gewend veel bruin brood, muesli, melk en yoghurt te eten maar dat gaat hier niet...
Wat wel? ontbijt met rijst, pinda's, banaan, tomaat en vis/kip/ei erdoor
lunch hetzelfde, andere groente soms
Avondeten: aardappelen met vlees en groente
en voor het slapen gaan nog wat fruit met een visje en overgebleven aardappelen.
Tussendoor veel fruit: Mango's/jackfruit/pomelo/appel/watermeloen
Train bijna elke dag, dag armen en schouders, dag borst en rug en een dag waarop ik ga hardlopen op het strand en nog wat extra been oefeningen doe.
Is het voedsel wat ik zo eet voldoende? Zoniet wat moet ik erbij eten zonder de beschikking over het brood/melk/yoghurt/muesli te hebben?
Ik ben gewend veel bruin brood, muesli, melk en yoghurt te eten maar dat gaat hier niet...
Wat wel? ontbijt met rijst, pinda's, banaan, tomaat en vis/kip/ei erdoor
lunch hetzelfde, andere groente soms
Avondeten: aardappelen met vlees en groente
en voor het slapen gaan nog wat fruit met een visje en overgebleven aardappelen.
Tussendoor veel fruit: Mango's/jackfruit/pomelo/appel/watermeloen
Train bijna elke dag, dag armen en schouders, dag borst en rug en een dag waarop ik ga hardlopen op het strand en nog wat extra been oefeningen doe.
Is het voedsel wat ik zo eet voldoende? Zoniet wat moet ik erbij eten zonder de beschikking over het brood/melk/yoghurt/muesli te hebben?