XXL Nutrition

Voeding is dit wel goed? kan iemand mijn helpen?

jan0405

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben Jan en ik ben 19 jaar en ik weeg 82 en ik ben 1,86 lang, ik Zoek iemand die me kan helpen met een voeding schema, het hoeft niet gratis te gebeuren ik wil er best voor dokken ik eet nu volgens mij niet echt gezond, maar ik wil heeul graag gespiert worden ik ben thuis al bezig met halters :D voor borst spieren en schouder spieren en buikspieren en tricep en bicep ^^ en kuit spieren.

normale maaltijden :eek:

10:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes :P
12:00: 2 Boterhammen met Kaas, Ham, Kalkoen filet, Hagelsslag, Jam, noema maar op, soms ook nog gebakke eitje of gekookt ^^
15:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes xD
18:00: S'avonds eten, 6 Aardappels met sperzi boontjes of bruinen bonen, met stuk vlees erbij, gehakt, biefstuk of schnitzel, of varkens vlees. met appelmoes erbij.
20:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes :]

22:00: Bedtijd:p

Ik ben nog niet echt gespiert heb een klein buikje (A) maar me armen zijn wel klein beetje gespiert biceps dan, ik zoek iemand die me kan helpen om helemaal gespiert te worden ( niet zoals arnold zwartsnegger ) :P dat vind ik te ruig. Ik hoop dat iemand me kan helpen msn = Jan0405@Live.nl

Ik zou je maar geen zorgen maken dat je ooit zo gespierd als anrold zwarstnegger wordt.

Ipv Koffie en suiker en koekjes kun je misschien wat brinta of havermout smorgens wegwerken voor de langzame kolidraden.

Hier wordt je niet echt gespierd van, je leeft praktisch op 2 boterhammen met beleg, en op "Koffie + Suiker + Melk + Koekjes xD".

• Topic Starter Topic Starter
Oke, maar dat is allemaal te veranderen alleen in wat ? kan ik jou voeding schema niet even zien :P ga ik het even na doen ^^ misschien helpt het dan wel.

thnx

Nou eerst kun je beginnen met uit te rekenen wat je behoefte is, dat staat bij de stickys in dit subforum. Daarna moet je even wat uurtjes steken in het maken van een excel bestand waar alle waardes instaan, zorg dat je 500 boven je onderhoud (onderhoud is dus inc. werk enz.) zit, met redelijk veel eiwitten.

Dingen die je kunt eten zijn bijvoorbeeld volkoren rijst, volkoren boterhammen met pindakaas of kipfilet, tonijn etc.

Nou eerst kun je beginnen met uit te rekenen wat je behoefte is, dat staat bij de stickys in dit subforum. Daarna moet je even wat uurtjes steken in het maken van een excel bestand waar alle waardes instaan, zorg dat je 500 boven je onderhoud (onderhoud is dus inc. werk enz.) zit, met redelijk veel eiwitten.

Dingen die je kunt eten zijn bijvoorbeeld volkoren rijst, volkoren boterhammen met pindakaas of kipfilet, tonijn etc.

Okee, maar heb je toevallig msn ? dan kan je me misschien beter beantwoorden of kan je me misschien toevoegen als je dat wil. Jan0405@live.nl

Want ik werk normaal 7,5 uur per dag als schilder ^^ en dan eet ik 4 boterhamme meer niet. en dan probeer ik 'savonds te gaan trainen bij sportschool

Oke dat gaat idd wel wat makkelijker dan hierzo op t forum.
Ik ben zelf geen voedingcoïtuspert maar bezit wel wat kennis van t forum hierzo en van bodybuilding.com forums dus ik denk wel dat ik je wat op weg kan helpen.
Toegevoegd, tis nu alleen wel tijd om naar bed te gaan voor mij :)

Oke dankje man ik merk wel of je online komt :P ik ga morgen ochtend eerst langs sportschool even proefles nemen :) kijken of die aparaten beter zijn als 15 kg aan halters in mijn kamer ^^

10:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes :P

FOUT, is geen maaltijd

12:00: 2 Boterhammen met Kaas, Ham, Kalkoen filet, Hagelsslag, Jam, noema maar op, soms ook nog gebakke eitje of gekookt ^^

mwah... 2 boterhammen op een hele dag is wat weinig. zoetigheid voegt ook niet to. Laten we deze een half punt geven.

15:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes xD

FOUT, is geen maaltijd

18:00: S'avonds eten, 6 Aardappels met sperzi boontjes of bruinen bonen, met stuk vlees erbij, gehakt, biefstuk of schnitzel, of varkens vlees. met appelmoes erbij.

Dat lijkt erop. Een vol punt.

20:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes :]

FOUT, is geen maaltijd

22:00: Bedtijd:p

truste.

Da's toch anderhalf punt... probeer het eens op te waarderen naar 4 tot 6 punten.

haha lolllll xD ik zoek iemand die even me schema kan verandern waarmee het wel lukt ^^ qua bodybuilden en gezond happen

Oke, maar dat is allemaal te veranderen alleen in wat ? kan ik jou voeding schema niet even zien :P ga ik het even na doen ^^ misschien helpt het dan wel.

thnx

Voedingsschema nadoen ?
Zo werkt dat helaas ook niet :p
Een voedingsschema moet je toch echt zelf maken, Eerst je
behoefte uitrekenen. En als je aan wilt komen (bulken)
moet je daar boven zitten enz.
Maar wij kunnen je nattuurlijk wel adviseren Wat er zoal in zou moeten
zoals: Brinta/havermout, kipfilet op brood of pindakaas, Banaan, rijst,
iets aan vis tonijn ofzo, Kwark voor het slapen.
Als je sit soort dingen gaat eten zal het waarschijnlijk een stuk beter gaan.

Succes ;)

D'r zijn genoeg fitness consulenten die je tegen betaling aan een voorgekauwd (grapje) schema kunnen helpen.

Hier is alles gratis (staat echter tegenover dat je het zelf moet doen).
Dit onder het motto: geef iemand een vis en hij heeft een dag te eten leer iemand vissen en ..........

Heu Jan!
Zat pas gelede met dezelfde vraag.
Ik train nu bijna een jaar op de sportschool en bevalt prima!
Heb jarenlang 64 / 68 kilo gewogen tot vorig jaar.
Nu, 1 jaar later, weeg ik 80 kilo.
Heb je toegevoegd aan me msn, kan ik es vertelle wat ik allemaal eet op een dag.
Ben het sowieso met vorige tips eens! :)

laturz!

8.00 Brinta/special k, muesli, all bran

9.00 Halve bak kwark

10.00 Koffie + nepzoetjes + magere melk...

12.00 -jam - hagelslag -kaas -ham, volkorenbrood of roggebrood + becel light ofzo

15.00 Koffie + nepzoetjes + magere melk...

18.00 Volkorenpasta, zilvervliesrijst, kalkoen, kip/visdag. Als aardappelen dan zoete/rode aardappelen, rest vermijden, dus geen gekookte gewone aardappelen, puree, of gebakken aardappelen.

20.00 Koffie + nepzoetjes + magere melk...

22.00 blikje tonijn

0.00 rest van de bak kwark

pitten

wauw wel laat pitten (A) hahahah maar bedankt :D

Terug
Naar boven