jan0405
Novice
- Waardering
- 0
Hallo, ik ben Jan en ik ben 19 jaar en ik weeg 82 en ik ben 1,86 lang, ik Zoek iemand die me kan helpen met een voeding schema, het hoeft niet gratis te gebeuren ik wil er best voor dokken ik eet nu volgens mij niet echt gezond, maar ik wil heeul graag gespiert worden ik ben thuis al bezig met halters
voor borst spieren en schouder spieren en buikspieren en tricep en bicep ^^ en kuit spieren.
normale maaltijden
10:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes
12:00: 2 Boterhammen met Kaas, Ham, Kalkoen filet, Hagelsslag, Jam, noema maar op, soms ook nog gebakke eitje of gekookt ^^
15:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes xD
18:00: S'avonds eten, 6 Aardappels met sperzi boontjes of bruinen bonen, met stuk vlees erbij, gehakt, biefstuk of schnitzel, of varkens vlees. met appelmoes erbij.
20:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes :]
22:00: Bedtijd
Ik ben nog niet echt gespiert heb een klein buikje (A) maar me armen zijn wel klein beetje gespiert biceps dan, ik zoek iemand die me kan helpen om helemaal gespiert te worden ( niet zoals arnold zwartsnegger )
dat vind ik te ruig. Ik hoop dat iemand me kan helpen msn = Jan0405@Live.nl
voor borst spieren en schouder spieren en buikspieren en tricep en bicep ^^ en kuit spieren.normale maaltijden

10:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes

12:00: 2 Boterhammen met Kaas, Ham, Kalkoen filet, Hagelsslag, Jam, noema maar op, soms ook nog gebakke eitje of gekookt ^^
15:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes xD
18:00: S'avonds eten, 6 Aardappels met sperzi boontjes of bruinen bonen, met stuk vlees erbij, gehakt, biefstuk of schnitzel, of varkens vlees. met appelmoes erbij.
20:00: Koffie + Suiker + Melk + Koekjes :]
22:00: Bedtijd

Ik ben nog niet echt gespiert heb een klein buikje (A) maar me armen zijn wel klein beetje gespiert biceps dan, ik zoek iemand die me kan helpen om helemaal gespiert te worden ( niet zoals arnold zwartsnegger )
dat vind ik te ruig. Ik hoop dat iemand me kan helpen msn = Jan0405@Live.nl