MuscleMeat

Voeding of niet?

Lazarr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Hee allemaal,

ik ben 18 jaar en rond de 1.85m

ik train nu vanaf begin januari minstens 3x in de week. (gemiddeld denk ik 4x)

ik ben al goed vooruit gegaan maar op dit moment sta ik stil in mijn ontwikkeling voor me gevoel.

daarom denk ik nu aan een voedingsschema..
ik weet alleen niet als ik zal gaan bulken of clean bulken?

heeft iemand een goed advies daarvoor..?

mijn bf is rond de 12%

graag reactie's!

Hee allemaal,

ik ben 18 jaar en rond de 1.85m

ik train nu vanaf begin januari minstens 3x in de week. (gemiddeld denk ik 4x)

ik ben al goed vooruit gegaan maar op dit moment sta ik stil in mijn ontwikkeling voor me gevoel.

daarom denk ik nu aan een voedingsschema..
ik weet alleen niet als ik zal gaan bulken of clean bulken?

heeft iemand een goed advies daarvoor..?

mijn bf is rond de 12%

graag reactie's!

bulken je bent niet erg zwaar ,
post eventjes wat je gedurende de dag door eet.

Ik zeg ook bulken.

• Topic Starter Topic Starter
bulken je bent niet erg zwaar ,
post eventjes wat je gedurende de dag door eet.

ja dat doe ik al ik bulk nu al 2 weken clean. maar vrienden van mij bulken nu ook maar doen dat niet clean.. dus eten ook gewoon nog pizza en al die troep!

mijn gemiddelde dag indeling qua voeding:

maaltijd 1:
40/60 gram havermout met 200 ml melk en 1 boterham met pindakaas(met stukjes calve)

maaltijd 2: 3/4 boterhammen met pindakaas

maaltijd 3: 3/4 boterhammen met pindakaas en 250 gram kwark met melk

maaltijd 4 (avond eten ) ik vraag meestal me ouders om pasta met dergelijke kip of tonijn te bereiden. anders kook ik zelf rijst met tonijn uit water.

maaltijd 5 (na het trainen) meestal weer 250gram kwark met melk en 4/5 rijstewafels.

maaltijd 6: meestal voordat ik ga slapen nog fruit en eventueel nog meer kwark!

Ik denk dat je nog wel wat meer mag eten!
Ik kom bij jou om en om 2800kcal uit..
En je onderhoud is 2961kcal, tel daar nog 250kcal (voor clean bulk) bij op en dan kom je uit op 3211kcal

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je nog wel wat meer mag eten!
Ik kom bij jou om en om 2800kcal uit..
En je onderhoud is 2961kcal, tel daar nog 250kcal (voor clean bulk) bij op en dan kom je uit op 3211kcal

Ja klopt.. mijn probleem is alleen , ik weet niet wat ik nog meer zal eten.. in de middag zou ik graag rijst ofzo nog willen eten maar ik zit met stage nu dus dat word lastig..

Heb jij toevallig nog suggestie's wat ik nog zou kunnen eten als aanvulling?

Nog kleine mededeling trouwens: ik woog 4/5 weken geleden bijna 81 kg maar toen ben ik op vakantie gegaan naar marmaris en ben daar veel afgevallen..
ben van plan om nu weer LEAN GAIN te bestellen. 1e x dat ik die heb gebruikt werkte die erg goed bij mij!

Waarom kan je op stage geen rijst eten?
gewoon de avond van tevoren klaarmaken en in een bak meenemen. Kan je prima koud eten. Ik eet zelf 3 x een rijstmaaltijd per dag. neem alles gewoon mee naar mijn werk in een koeltas. (heb geen magnetron of koelkast daar)

word je die pindakaas niet zat? Probeer is wat ander beleg op brood, vleeswaren, heb je gelijk wat meer eiwitbronnen. Dat fruit uit je laatste maaltijd zou ik na de training erbij nemen en dan in je laatste maaltijd ook nog wat langzame koolhydraten. doe wat havermout bij je kwark of maak havermout met caseine, gelijk een lekker smaakje eraan.

Terug
Naar boven