Fitness Seller

voedingssupplement

frederic00714

Novice
Waardering
0
hallo
ik ben frederic ik ben 31 jaar 1m80 90kg
ik zoe graag een cure begin ik train al 5 maand 3tot 4 keer de week en ik twijfel met paar product zo als animal stack , anabolic halo , leukic , ik zoe graag in kracht win en in conditie ik heb al genoeg massa en ja wat is de best product voor mij ???
sry voor de fault ik ben franstaal en ik doen mijn best :)
danku all :)

• Topic Starter Topic Starter
deca is goed ?? is een shake of pillen ??

Ghehe, Deca is niet goed voor je conditie... Deca is wel goed voor kracht, en dat is geen shake, en ook geen pillen, maar een injectie.

arf injectie ik zaal noit proberen
animal stack is goed nee in mijn gevaal ?
ik denk animal stack voor kracht en conditie win en freak fix is een goed combinatie ?
of in plaats van freak fix , anabolic halo of is te straaf ???

lol :lol:

ga aarst es avondschool nederlands vulgen

arf injectie ik zaal noit proberen
animal stack is goed nee in mijn gevaal ?
ik denk animal stack voor kracht en conditie win en freak fix is een goed combinatie ?
of in plaats van freak fix , anabolic halo of is te straaf ???

Verwacht maar niet dat je er wat van gaat merken hoor die supps, is allemaal leuk en aardig maar je wint er minimaal mee.. Owja en hoe kom je in godsnaam op Deca is je niet wil injecteren?

ik heb al gelezen met animal stack dat ik kan 8kg win en 6 overblijven is dat waar of niet voor mijn is meer la genoeg :)

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

lol tiago ik doen mijn best zonder vertaler proberen van in frans te schrijven ???

En post in de juiste sectie! :)

Laatst bewerkt:
wat dacht je van "good old" creatine monohydraat ?

deed bij mij in het begin echt wonderen, kom je geheid wel een kilootje of 5 van aan de eerste keer

Zijn nederlands is toch al aardig. Het is echt moeilijk om als buitenlander deftig Nederlands te leren.

Hoeveel talen spreek jij Rebel?

de wereldtaal en de moedertaal, meer dan genoeg.
denk eerder dat hij jullie voor de gek aan het houden is:clown:
als ik in de walen kwam voor mijn werk lachte ze ook wel eens met mijn gebrekkig frans ,
je moet alles niet zo serieus nemen kerel

wat dacht je van "good old" creatine monohydraat ?

deed bij mij in het begin echt wonderen, kom je geheid wel een kilootje of 8 van aan de eerste keer

ik weet het niet ik lezen op verschilden forum en ik find altijd goed commentar over animal stack maar ja ik ken niets van is voor dat ik vraagen help als iemand heeft geproberen .

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

ik doen mijn best voor in nl te post :)

ik heb al gelezen met animal stack dat ik kan 8kg win en 6 overblijven is dat waar of niet voor mijn is meer la genoeg :)

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

lol tiago ik doen mijn best zonder vertaler proberen van in frans te schrijven ???

8 kilo? Waar heb je dat gelezen dan?

in een frans forum en ik geloven dat niet dus ik weet het niet hoevel denk jij met een kuur ? wat is de best ?

Terug
Naar boven