MuscleMeat

voedingsvervangers

iwontlose

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
wie gebruikt deze? ik zeg het jullie eerlijk, ik ben een luie hond! kan niet koken, dus af en toe wat kipfilet op de grillplaat is alles met hier en daar een paprika en een uitje. nouja alles, ik kan ook een eiwitshake draaien! even zonder dollen heren, wat denken jullie? is dit een goede vervanger voor je voeding? zijn er voedzame maaltijden die makkelijk en snel te bereiden zijn? ben geen keukenprins en best wel lui. lui is misschien niet het juiste woord maar heb een hectisch leven met school en werk en daarnaast, dat ''lui'' zijn..
mij dank is groot!

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 20:11 ----------

deze krijg ik morgen binnen : http://www.iherb.com/Garden-of-Life...-Formula-Chocolate-Cacao-2-7-lbs-1-2-kg/45316

wat denken jullie?

Laatst bewerkt:
wie gebruikt deze? ik zeg het jullie eerlijk, ik ben een luie hond! kan niet koken, dus af en toe wat kipfilet op de grillplaat is alles met hier en daar een paprika en een uitje. nouja alles, ik kan ook een eiwitshake draaien! even zonder dollen heren, wat denken jullie? is dit een goede vervanger voor je voeding? zijn er voedzame maaltijden die makkelijk en snel te bereiden zijn? ben geen keukenprins en best wel lui. lui is misschien niet het juiste woord maar heb een hectisch leven met school en werk en daarnaast, dat ''lui'' zijn..
mij dank is groot!

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 20:11 ----------

deze krijg ik morgen binnen : http://www.iherb.com/Garden-of-Life...-Formula-Chocolate-Cacao-2-7-lbs-1-2-kg/45316

wat denken jullie?

Vraag dat dan voor je besteld :o

Vraag dat dan voor je besteld :o

Dit vooral.

Verder lijkt het me op het oog niet verkeerd, alleen wel erg duur. 40 euro voor 14 doseringen en kcal per dosering is maar 300. Dan moet je dus zo'n 10 shakes per dag nemen om genoeg binnen te krijgen en dat tikt aardig aan. Verder is niets natuurlijk zo goed als verse producten. Er zijn zat gerechten snel te bereiden, maar daar zal je wel te lui voor zijn om naar te zoeken. Genoeg gerechten zijn binnen 30 minuten te bereiden en ook nog eens (redelijk) gezond.

• Topic Starter Topic Starter
Dit vooral.

Verder lijkt het me op het oog niet verkeerd, alleen wel erg duur. 40 euro voor 14 doseringen en kcal per dosering is maar 300. Dan moet je dus zo'n 10 shakes per dag nemen om genoeg binnen te krijgen en dat tikt aardig aan. Verder is niets natuurlijk zo goed als verse producten. Er zijn zat gerechten snel te bereiden, maar daar zal je wel te lui voor zijn om naar te zoeken. Genoeg gerechten zijn binnen 30 minuten te bereiden en ook nog eens (redelijk) gezond.

heb je enige suggesties. het liefst zo simpel mogelijk.

Zou zeker de avond maaltijd niet elke dag proberen te vervangen.
Gebruik recepten, sta 1 middag in de keuken en vries 80/90% van je maaltijden in voor de rest van de week. Goed is variatie in eiwit-, vet-, koolhydraten- en vitamine/mineralen-bronnen. Pak bijvoorbeeld een pasta, rijst en aardappel recept. Koop veel verschillende groentes en variatie in rood en wit vlees & vis. Groot inslaan scheelt geld en bied een rijkere variatie en je gooit minder weg (in een 1/2 persoons huishouden). Tussendoor wat vaker havermout en een eitje ga je ook niet dood aan. Net als een shake. Maar nogmaals, zou niet proberen om veel maaltijden volledig te vervangen. Om bovengenoemde redenen.

heb je enige suggesties. het liefst zo simpel mogelijk.

Je kan zal toch ook Google gebruiken? En wat heb je aan 1 recept of 2/3 die mensen je geven? Ben je zo door heen en wordt je er flauw van en ga je op zoek naar het nummer van een pizzeria.
Voorbeeld:
http://www.momswhothink.com/quick-and-easy-dinner-recipes/quick-and-easy-30-minute-meals.html
Gebruik zoektermen als 15/30 minute meals, quick meal, easy meals, fast meals, etc.

Loop Lidl of Aldi binnen, ze hebben genoeg keuze aan best goeie kant-en-klare maaltijden.
- pizza (oven)
- hamburgers (magnetron)
- lasagna (magnetron/oven/pan)
- krieltjes met spek en ui (pan/magnetron)
- broodjes met vlees en kaas (koud of magnetron)
- sate stokjes (pan met water)
- kant-en-klare rijst (1min in magnetron)
- kant-en-klare salades
- smoothies
- maaltijd salades
- baguette met ham en kaas erop (magnetron)

Je kan normaal eten, jij hoeft niet eens uitgebreid te koken. Kook paar eiren en bewaar ze in koelkast, eet ze dagelijks. Koop blikjes tonijn, ze hebben zelfs bij Lidl broodje-worst (kant-en-klaar) met alles erop en eraan.

Ben je lui? Koop een rijstkoker! Binnen 20 minuten heb je een voorraad van de beste koolhydraten bron die er is.

Terug
Naar boven