MuscleMeat

Voedsel dat je een verzadigd gevoel geeft.

kroketjes met gehaktbrood, in massa's :D

overal waar veel eiwitten in zitten !!
neem maar eens de hele dag voeding waar eiwitten inzitten, en een hele dag voeding waar alleen kh's in zitten.

geheid dat je de dag van eiwitten een voller gevloel en minder trek hebt dan de dag van kh's met dezelfde heveelheid cals

al het eten bij de snackbar, ik snap niet dat sommige mensen naast hun bakje friet nog 2 frikandels speciaal achter hun kiezen werken...

ik kan wel veel bij de macdonalds eten, burger king is dan ook weer minder...

groente

Vogelnestjes in tomatensaus met puree.
Heerlijk bulkfood.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Borrelnootjes:p. Voor als er een fuif is!

Volkoren brood en gekookte aardappelen :meal: groente en rijst trouwens ook.

zolang et maar een lage kcal dichtheid heeft of veel eiwit bevat.

pindakaas

Brinta met melk (warm).

Rijst met groente en kipfilet en wat sambal. In mijn ogen de meest complete maaltijd die er is

Zemelen (door de kwark, yoghurt, pannenkoeken, etc.)

Eiwitrijk voedsel

met meer eiwitten
logisch ook, eiwitten remmen de honger

Een Engels ontbijt: gebakken eieren, gebakken speklapje, gebakken worstje, witte bonen in tomatensaus en wat frietjes. Dan zit ik echt goed vol.

Vogelnestjes in tomatensaus met puree.
Heerlijk bulkfood.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die heten bij ons (overgenomen uit Engeland) "schotse gehaktballen". Eieren zijn goedkoper van vlees en Schotten zijn nu eenmaal gierig... :D

Die heten bij ons (overgenomen uit Engeland) "schotse gehaktballen". Eieren zijn goedkoper van vlees en Schotten zijn nu eenmaal gierig... :D

Schotten zijn goedkoper van vlees!? Tsssk, schandalig zo'n taalfout. Schaam u! :D

O.T.: mijn onbijt: halve liter volle melk, flinke klap brinta en een beetje eiwitpoeder erbij en een banaan of een appel. dan heb ik de eerste 2 uur geen honger meer :)

Terug
Naar boven