Sannoo
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 19%
Beste Allemaal,
Ik heb een kuur gedaan alleen ben ik helemaal verkeerd voorgelicht, dus ik was bezig met AAS zonder dat ik überhaupt wist dat ik bijv. ook een nakuur nodig had, dat was mij niet verteld.
Dat is gelukkig allemaal goed gekomen, alleen klopte er van mijn voeding ook nog eens niks, "Ja, je moet goed eten!" is mij verteld, tja dus ik flink boterhammen eten, maar daar klopt natuurlijk ook helemaal niks van.
Gelukkig kwam ik op dit forum terecht en kreeg ik allerlei adviezen die mij goed geholpen hebben.
Nou is mijn volgende vraag, hóe moet ik een voedselschema maken?
Kan iemand mij daar wat informatie over geven?
Ikzelf zou namelijk niet weten hoe ik dat moet doen..
Alvast vriendelijk bedankt!
Groeten,
Sander.
Ik heb een kuur gedaan alleen ben ik helemaal verkeerd voorgelicht, dus ik was bezig met AAS zonder dat ik überhaupt wist dat ik bijv. ook een nakuur nodig had, dat was mij niet verteld.
Dat is gelukkig allemaal goed gekomen, alleen klopte er van mijn voeding ook nog eens niks, "Ja, je moet goed eten!" is mij verteld, tja dus ik flink boterhammen eten, maar daar klopt natuurlijk ook helemaal niks van.
Gelukkig kwam ik op dit forum terecht en kreeg ik allerlei adviezen die mij goed geholpen hebben.
Nou is mijn volgende vraag, hóe moet ik een voedselschema maken?
Kan iemand mij daar wat informatie over geven?
Ikzelf zou namelijk niet weten hoe ik dat moet doen..
Alvast vriendelijk bedankt!
Groeten,
Sander.

af en toe wordt je er gewoon wat simpel van
maar zoals je hierboven al kan zien heb ik hem al een goed tip gegeven .