XXL Nutrition

Voedselschema

Sannoo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
107kg
Vetpercentage
19%
Beste Allemaal,

Ik heb een kuur gedaan alleen ben ik helemaal verkeerd voorgelicht, dus ik was bezig met AAS zonder dat ik überhaupt wist dat ik bijv. ook een nakuur nodig had, dat was mij niet verteld.
Dat is gelukkig allemaal goed gekomen, alleen klopte er van mijn voeding ook nog eens niks, "Ja, je moet goed eten!" is mij verteld, tja dus ik flink boterhammen eten, maar daar klopt natuurlijk ook helemaal niks van.
Gelukkig kwam ik op dit forum terecht en kreeg ik allerlei adviezen die mij goed geholpen hebben.

Nou is mijn volgende vraag, hóe moet ik een voedselschema maken?
Kan iemand mij daar wat informatie over geven?

Ikzelf zou namelijk niet weten hoe ik dat moet doen..

Alvast vriendelijk bedankt!

Groeten,
Sander.:wave:

Beste Allemaal,

Ik heb een kuur gedaan alleen ben ik helemaal verkeerd voorgelicht, dus ik was bezig met AAS zonder dat ik überhaupt wist dat ik bijv. ook een nakuur nodig had, dat was mij niet verteld.
Dat is gelukkig allemaal goed gekomen, alleen klopte er van mijn voeding ook nog eens niks, "Ja, je moet goed eten!" is mij verteld, tja dus ik flink boterhammen eten, maar daar klopt natuurlijk ook helemaal niks van.
Gelukkig kwam ik op dit forum terecht en kreeg ik allerlei adviezen die mij goed geholpen hebben.

Nou is mijn volgende vraag, hóe moet ik een voedselschema maken?
Kan iemand mij daar wat informatie over geven?

Ikzelf zou namelijk niet weten hoe ik dat moet doen..

Alvast vriendelijk bedankt!

Groeten,
Sander.:wave:

je kan je dit zelf kwalijk nemen,JIJ had jezelf in moeten lezen voordat je aan een kuur begon.
nouja er zijn hier genoeg mensen die je willen helpen,lekker lezen man

ik zou zeggen duik eens in de voedings sectie. Worden dagelijks schema;s gepost, is een goed uitgangspunt om te beginnen.

Dus je bent begonnen met trainen, en zonder enig verstand gelijk de spuit erin gegooid?? vind je dat niet een beetje zonde..?

In ieder geval weet ie et nu wel en doet ie er wat aan om et de volgende x wel goed te doen. Zoveel mensen zijn onwetend en doen maar wat omdat een dealer hun wat aanpraat. Weer dat gebrand hier. Help die jongen gewoon.

Ik ben et er mee eens hoor als iemand weer is zown domme vraag stelt hier. Gebeurt dagelijks. Maar hij geeft et iig toe en toont verandering. Dan hoef je em achteraf niet nog te trappen imo.

Ja ik word er ook vaak simpel van. Maar dan reageer ik gewoon niet. Tword een automatisme om zo te reageren ik weet et. Maar deze jongen doet er iig wat aan.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties en ik kan de andere reacties begrijpen, des te meer reden om het nu wél goed te doen zoals het hóórt! ;)

• Topic Starter Topic Starter
;)

Terug
Naar boven