AndroidHealthClinic

Voetballerslichaam

thedon9

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
109kg
Hallo,

Ik ben even out geweest door een knieblessure waardoor ik niet meer mocht sporten.Na enkele maanden ben ik wat kilo's bijgekomen

Nu wil ik mij voor het nieuw seizoen voorbereiden en streef ik naar een ''voetballerslichaam '' .Ik heb me onlangs ingeschreven in een fitnesscentra.

Ik ben 1m90 lang en weeg 110 kg.Graag wil ik naar de 90 kg en wat spieren ( buik, borst,been ) bijkweken.

Heeft er iemand van jullie raad , schema's , tips enz ?

Thnx :)

Wat denk je, ik probeer het gewoon nog een keer? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ja , ik heb daar toch de vrijheid voor om te posten wat ik wil , wanneer ik wil en wat ik wil??

ja , ik heb daar toch de vrijheid voor om te posten wat ik wil , wanneer ik wil en wat ik wil??

Jep, alleen komen je posts hier niet tot je recht. De kans dat je antwoorden op je vragen krijgt acht ik hier dan ook nihil.. 'voetballerslichaam op dbb' ???

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 20:50 ----------

Wat denk je, ik probeer het gewoon nog een keer? :roflol:

Haha, ik zie het nu pas..

OT: open een topic op de fitnessectie, daar heb je meer kans (wat ik ook al in je andere topic zei)

500 sit ups en beetje opdrukken, voor je het weet heb je het lichaam als Ronaldo!

wat is een voetballers lichaam we hebben natuurlijk ronaldo(brazil) en peter crouch (engeland) dat zijn toch echt 2 verschillende lichamen

meer fappen brah!

Vraag aan Ruud, onze Ronaldo fan. Hij heeft vast wel tips en schema's voor je zodat jij zo'n lekker lichaampje krijgt (no homo).

'voetballerslichaam'..

Ehh, ik skip deze thread.

ik moest huilen

200 sit-ups rond 6 u in de ochtend, na het middagmaal nog eens 200, voor het slapen 200 standaard in je schema. Verder ook met links leren fappen zodat je onderarmen goed bijtrekken. Het kan ook geen kwaad om 5x per dag push ups te doen. En natuurlijk vaak gaan lopen om je benen te trainen!

Succes!

Terug
Naar boven