AndroidHealthClinic

Voldoende rust?

piehouben

Novice
Waardering
0
Een vraag m.b.t. rust pakken.

Mijn trainingen door de week zien er zo uit:
Maandag 1,5u waterpolo
Dinsdag 1,5u fitness
Woensdag niks
Donderdag 1u zwemmen
Vrijdag niks
Zaterdag 1,5u waterpolo
Zondag soms niks, soms wedstrijd waterpolo

Nu wil ik op vrijdagavond weer opnieuw beginnen met krav maga bij mij in de buurt, best pittige trainingen. Heb ik dan nog genoeg rust of moet ik me zorgen maken dat ik me over train? trainingen zijn altijd 's avonds, wedstrijden ook.

Alvast bedankt

Het is veel sport, ja. Teveel? Dat moet je zelf aanvoelen, dat kunnen wij achter onze pc onmogelijk zeggen. We weten niet hoe die trainingen er precies uitzien, we weten niet hoe snel jij recupereert, we weten niet wat jij de rest van de dag doet, we weten niet hoe jij slaapt, eet, etc. Er zijn gewoon teveel elementen die hierbij een rol spelen om hier als buitenstaander een correct antwoord op te geven.

een weekje proberen, dan merk je vanzelf wel of je genoeg rust krijgt ;)

Ik vind het aardig wat, zou 1 ander iets skippen als je dat erbij wilt doen, maar denk jij het wel aan te kunnen moet je dat zeker doen, zoals al gezegd is..... NIEMAND kan bepalen voor jou of je dit wel of niet moet doen behalve jij zelf, succes ermee iig!

ps. krav maga is wel stoer

Een vraag m.b.t. rust pakken.

Mijn trainingen door de week zien er zo uit:
Maandag 1,5u waterpolo
Dinsdag 1,5u fitness
Woensdag niks
Donderdag 1u zwemmen
Vrijdag niks
Zaterdag 1,5u waterpolo
Zondag soms niks, soms wedstrijd waterpolo

Nu wil ik op vrijdagavond weer opnieuw beginnen met krav maga bij mij in de buurt, best pittige trainingen. Heb ik dan nog genoeg rust of moet ik me zorgen maken dat ik me over train? trainingen zijn altijd 's avonds, wedstrijden ook.

Alvast bedankt

Ik zelf houd het vol met elke dag 1,5u - 2 uur sporten..
om de dag fitnesse - aikido - fitness ...

het is wel vol te houden, alleen je moet er daarnaast ook ontzettend goed eten om de juiste fitheid te hebben ... 2 dagen rust in de week is goed :)

maar het is natuurlijk wat je eigen lichaam aankan..

Ik doe

Ma 1 Uur voetbal
Di 1 uur Fitness
Wo 1.5 uur voetbal
Do 1 uur Fitness
Vrij 1 uur Fitness
Zaterdag Voetbal ( wedstrijd)
Zondag Vrij i guess ;D

Of je genoeg rust krijgt ik weet het niet :p maar ik vind het leuk om te sporten dus het is niet anders haha ;D

Laatst bewerkt:
Als jij een huge ripped mofo wil worden is het te veel ja.

is krav maga niet overschat ?? ik bedoel is het niet de zoveelste imagination look at me i'm bruce lee NOT sport ??

Terug
Naar boven